Išrinktos mylimiausios 2014 metų Lietuvos įmonės

Ketvirtadienio vakarą buvo išrinktos mylimiausios Lietuvos įmonės. Antrus metus vykęs konkursas „Aš myliu savo įmonę“ pasiekė finalą: buvo apdovanotos vieningiausios, kūrybiškiausios ir entuziastingiausios darbuotojų komandos. Jomis tapo vaikų darželis „Vaikystės delnuose“, komunikacijos planavimo agentūra „OMD“, „Sabelijos prekyba“ ir „Lietuvos geležinkeliai“.

Projekto iniciatorės, Lietuvos verslo konfederacijos (LVK), prezidentas Valdas Sutkus sako, kad šių metų projektas sulaukė didelio įmonių susidomėjimo. „Šiais metais projektas sulaukė tikrai didelio pasisekimo. Įmonių aktyvumas rodo, kad darbuotojai vis dažniau įsitraukia į įvairias iniciatyvas, įmonių vidaus kultūra nuolatos auga, o tai gerina bendrą kolektyvų mikroklimatą. Esu tikras, kad konkursas padovanojo daug gerų emocijų ir darbuotojams, ir įmonių vadovams, o projekto naudą pajus kiekviena dalyvavusi įmonė“, – sakė LVK prezidentas.

Šiemet konkurse dalyvavo dvigubai daugiau įmonių nei praėjusiais metais – per 70. Įmonės buvo suskirstytos į keturias skirtingas kategorijas pagal darbuotojų skaičių: mikro, mažas, vidutines ir dideles įmones. Lietuvos verslo konfederacija, įgyvendindama „Aš myliu savo įmonę“ projektą, siekė stiprinti Lietuvos įmonių mikroklimatą, gerinti darbuotojų ir darbdavių santykius, ugdyti darbuotojų lojalumą, komandinę dvasią, skatinti kūrybiškas idėjas ir iniciatyvas.

Mikro įmonių kategorijoje mylimiausios įmonės vardą pelnė Telšiuose įsikūręs vaikų darželis „Vaikystės delnuose“. „Šio projekto dėka sužinojome, kad mus supa stiprūs delnai, kurių yra tikrai ne vienas ir ne du, o gausybė: vaikučių, tėvelių, partnerių, kolegų, draugų, pažįstamų… Visų, esančių su mumis kartu! „Aš myliu savo įmonę“ projektas yra postūmis, įvertinimas ir paskatinimas kurti, augti ir įgyvendinti dar didesnius užmojus, o jų tikrai ne vienas“, – projekto patirtimis dalijosi darželio direktorė Jūratė Rusakova.

Mažų įmonių kategorijoje vieningiausia ir kūrybiškiausia įmone buvo išrinkta komunikacijos planavimo agentūra „OMD“. „Džiaugiuosi, kad dalyvavome šiame konkurse. Didžiuojuosi savo komanda, kuri entuziastingai priėmė iššūkį pademonstruoti meilę ir atsidavimą įmonei. Projektas buvo dar viena šauni proga suburti kolektyvą bendram tikslui, padėjo atskleisti dar neatrastus darbuotojų talentus ir įtemptoje dienotvarkėje įterpė geros nuotaikos ir komandos vieningumo jausmą. Kiekvienos įmonės sėkmė prasideda nuo joje dirbančių žmonių – didžiuojuosi dirbdamas su savo darbą mylinčiais kolegomis“, – apdovanojimų metu gerų emocijų nestokojo „OMD“ generalinis direktorius Darius Gricius.

„Sabelijos prekyba“ pelnė mylimiausios įmonės apdovanojimą vidutinių įmonių kategorijoje. Pardavimų departamento direktorė Oksana Lekaunikienė projekto metu įmonėje vyravusią dvasią prilygino pasaulio krepšinio čempionatui: „Prie šio projekto prisidėjo kiekvienas darbuotojas, visą balsavimo laikotarpį gyvenome šiuo projektu, atrodė, tarsi vyktų pasaulio krepšinio čempionatas. Dar nežinodami komisijos sprendimo, matydami tik viešojo balsavimo rezultatus, jautėmės nugalėtojais. Dabar, kai žinome, kad ir komisija mus išrinko savo kategorijos laimėtojais, dar labiau didžiuojamės savimi ir savo įmone. Norime, kad visi žinotų, jog mūsų kompanijoje dirba tik savo įmonę ir kolegas mylintys darbuotojai.“

„Lietuvos geležinkeliai“ tapo didelių įmonių kategorijos laimėtojais. Projektas „Aš myliu savo įmonę“ tapo įmonės tradicija, skatinanti kasmet susitelkti bendram tikslui. „Jau ne pirmus metus dalyvaudami konkurse stengėmės parodyti, kaip stipriai mylime savo įmonę, perteikti tą bendrumo jausmą, kuris sieja mūsų daugiau nei 10 000 darbuotojų kolektyvą. Norime, kad visi žinotų, kodėl mes mylime ir didžiuojamės savo bendrove. Šis apdovanojimas – didelis įvertinimas mums, nes mums gera mylėti įmonę, kuri myli mus“, – teigia „Lietuvos geležinkeliai“ atstovas spaudai Vidmantas Gudas.

Ketvirtadienį taip pat buvo minima Europos įmonės diena. Ta proga Lietuvos verslo konfederacija organizavo personalo vadovams ir ryšių su visuomene specialistams skirtą konferenciją „HR + PR“, kurioje pripažinti praktikai pristatė šių dviejų specialybių atstovų bendradarbiavimo svarbą įmonei ir dalinosi gerosios praktikos pavyzdžiais. Po konferencijos vykusiuose mylimiausių įmonių apdovanojimuose susirinko per 200 žmonių, kurie entuziastingai palaikė laimėtojus ir pratęsė bendravimą vėliau vykusiame „Draugų vakare“.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių