Klaipėdoje „švartavosi“ laivas iš „Lego“ kaladėlių

Sekmadienį uostamiestį pasiekė Gineso knygos rekordininkas – didžiausias pasaulyje laivas, surinktas iš „Lego“ kaladėlių. Jūrinio kelto kopija sudėliota 150 metų sukaktį mininčios danų laivybos kompanijos DFDS darbuotojų rankomis iš 20 šalių.

Aplankys 24 miestus

Iš kaladėlių blokų sukurtas 12 metrų ilgio, 1,67 metrų pločio ir beveik 3 metrų aukščio, 3 tonas sveriantis laivas „Jubilee Seaways“ Šiaurės rage Klaipėdoje sulaukė didelio ypač mažųjų klaipėdiškių dėmesio. „Ne kasdien Gineso rekordininkai „atplaukia“ į Klaipėdą“, – sakė uostamiesčio meras Vytautas Grubliauskas, sveikindamas DFDS kompanijos atstovus su jubiliejine sukaktimi. DFDS kelto kopija – mėlynai baltas žaislinis laivas iš „Lego“ kaladėlių keliauja per visą šios kompanijos maršrutų tinklą – 24 Europos miestus, tarp kurių – Klaipėda, Kylis, Oslas, Amsterdamas, Londonas, Geteborgas, Kalė ir kiti.

Švedai atplaukia žaisti golfo

Klaipėdoje bendrovės „DFDS Seaways“ laivyną sudaro 8 ro-pax tipo keleivius ir krovinius gabenantys keltai. Pasak bendrovės rinkodaros vadovo Vaido Klumbio, visi laivai plaukioja su Lietuvos vėliava, juose dirba lietuviškos įgulos. „DFDS Seaways“ aptarnauja keleivių ir krovinių linijas iš Klaipėdos į Kylį Vokietijoje ir Karlshamną Švedijoje bei krovinių liniją iš Klaipėdos į Fredericiją – Kopenhagą Danijoje. DFDS laivai į Klaipėdą užsuka apie 900 kartų per metus.

Anot V. Klumbio, per septynis šių metų mėnesius iš Klaipėdos į Kylį bei Karlshamną ir atgal perplukdyta daugiau kaip 123 tūkst. keleivių – panašiai kaip ir pernai.

„Keliautojų iš Vokietijos padaugėjo 9 proc., švedų – per 13, olandų – 12 proc. Smagu, kad keltus Klaipėdoje vis dažniau renkasi latviai, o iš Švedijos pasirodė nauja keliautojų grupė – golfo mėgėjai. Žaisti Lietuvos golfo aikštynuose šiemet keltais atplaukė jau apie 300 švedų, dar daugiau golfo mėgėjų jau rezervavo bilietus kitiems metams“, – sakė V. Klumbys.

Į Vokietiją reisas – kasdien

Teigiama, kad lietuviai irgi vis dažniau plaukia keltais į Karlshamną, iš čia automobiliais vyksta į Kopenhagą, Malmę ar Karlskroną, kur praleidžia dieną ar daugiau, o po to keltu grįžta namo. Augant poreikiui, šiais metais keltai į Vokietiją pradėjo plaukioti kiekvieną dieną.

„DFDS Seaways“ duomenimis, keltais perplukdytų krovinių srautai, palyginti su pernai, Klaipėdoje padidėjo 10–12 proc. Tam įtakos turėjo keltais gabenami ir NATO kroviniai. Per 15 savo veiklos metų Lietuvoje danų kompanija iš viso pervežė daugiau nei 3,3 mln. keleivių, apie 30 mln. linijinių metrų arba 30 tūkst. km į vieną eilę sustatytų automobilių, o bendrovės investicijos į lietuvišką įmonę siekia apie 300 mln. eurų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių