8 priežastys, kodėl verta investuoti į profesionalų vaizdo turinio kūrimą

Šiuolaikiniame socialinių medijų ir technologijų valdomame pasaulyje vizualus turinys tampa vis galingesne priemone, kuria įmonės gali užmegzti ryšį su potencialiais pirkėjais ir daryti įtaką esamiems klientams. Nereikia nė sakyti, kad yra daugybė galimybių naudoti vaizdo turinį rinkodaros strategijoje. Dalinamės 8 svarbiausiomis priežastimis, kodėl verta investuoti į profesionalų vaizdo turinio kūrimą.
Didesni paspaudimų rodikliai
Ieškote būdų, kaip padidinti paspaudimų skaičių? Pabandykite įtraukti vaizdo įrašus. Wistia atlikti bandymai rodo, kad vaizdo įrašai – tobulas sprendimas, kai reikia paskatinti žmones ką nors spustelėti. Jie atliko kelis A/B bandymus, norėdami išsiaiškinti, ar asmenys labiau linkę spausti paveikslėlį, ar vaizdo įrašą. Atlikę pirmąjį bandymą jie nustatė, kad daugiau nei 40 % žmonių pasirinko el. laišką su vaizdo įrašu. Atlikę 7 bandymus jie pastebėjo vidutiniškai 21,52 % daugiau paspaudimų ant el. laiškų, kuriuose buvo vaizdo įrašas.
Žmonės mieliau žiūri vaizdo įrašus
Nenuostabu, kad žmonės mieliau žiūri trumpą vaizdo įrašą nei skaito ilgus puslapius informacijos apie verslą ar produktą. Vaizdo įrašai yra patrauklesni, įsimintinesni ir populiaresni už bet kokį kitą šiuo metu kuriamą turinį.
Trumpesni vaizdo įrašai paprastai sulaukia didžiausio įsitraukimo. Todėl vaizdo įrašus darykite trumpus, malonius ir dalykiškus. Jei jie trunka iki 2 minučių, dažnai sulaukia didžiausio pasisekimo. Tačiau atlikti tyrimai rodo, kad 33 % žiūrovų nustoja žiūrėti vaizdo įrašą po 30 sekundžių. Todėl svarbu video pradėti stipriu akcentu, kad patrauktumėte auditorijos dėmesį.
Kelios statistikos, įrodančios vaizdo įrašų populiarumą:
- oficialiame YouTube tinklaraštyje rašoma, kad kiekvieną dieną žmonės peržiūri daugiau nei milijardą valandų YouTube turinio;
- Twitter atskleidė, kad jų platformoje kasdien peržiūrima 2 mlrd. vaizdo įrašų. Be to, žinutės su vaizdo įrašu sulaukia 10 kartų didesnio įsitraukimo nei tos, kuriose vaizdo įrašų nėra;
- Digiday teigia, kad Facebook vartotojai kasdien peržiūri daugiau nei 8 mlrd. vaizdo įrašų. Įdomu tai, kad 85 % jų žiūrimi be garso.
Vaizdo įrašai – puikus būdas paaiškinti produktą
Vaizdo įrašų turinys yra naudinga priemonė, padedanti potencialiems pirkėjams sužinoti daugiau apie produktą. Klientai pirks gaminį tik tada, kai supras, ką jis veikia ir kaip jiems padės. Būtent vaizdinis elementas padeda įmonėms paaiškinti, kaip viskas veikia. WYZOwl duomenimis, 94 % rinkodaros specialistų teigia, kad vaizdo įrašų turinio naudojimas padėjo vartotojui geriau suprasti produktą ar paslaugą.
Papasakokite savo istoriją ir išsiskirkite iš konkurentų
Kiekvienas žmogus, įmonė ir prekės ženklas turi unikalią istoriją bei žinutę. Vaizdo įrašas yra vienintelis būdas papasakoti šią istoriją taip, kad ji ne tik pasiektų didžiulę auditoriją, bet ir susilauktų atgarsio tarp žiūrovų. Profesionali įmonė sukurs nuostabų vaizdo įrašų turinį. Geriausiai produktą pristatyti padės eContent.Store.
Bet kurioje pramonės šakoje bus konkurencija. Norėdami išsiskirti, turite parodyti, kuo esate unikalūs. Kokybiškų vaizdo įrašų kūrimas parodys įmonės kultūrą, išryškins klientų atsiliepimus ir dar daugiau. Galiausiai auditorija geriau supras, ką reiškia dirbti su Jumis, o ne su konkurentais.
Vaizdo įrašai turi puikią investicijų grąžą (ROI)
Aukštos kokybės vaizdo įrašų turinys yra vertinga rinkodaros priemonė bet kuriai įmonei. Dėl didelio video turinio populiarumo naujus klientus lengva sudominti. 2022 m. atliktas tyrimas parodė, kad 87 % rinkodaros specialistų teigia, jog vaizdo įrašai užtikrino gerą investicijų grąžą.
Technologijų pažanga
Vartotojai vis dažniau naudojasi mobiliaisiais įrenginiais, kad galėtų peržiūrėti turinį norimu laiku ir norimoje vietoje. Šie mobilieji įrenginiai tampa vis pažangesni. Sudėtingesnė įranga kartu su greitais duomenų perdavimo tinklais reiškia, kad profesionaliai sukurti vaizdai mobiliojo telefono ekrane atrodys įspūdingai. Namų sąlygomis sukurti vaizdo įrašai dažnu atveju atrodys kur kas prasčiau ir nesudomins vartotojų.
Paieškos sistemoms patinka vaizdo įrašai
Kai į svetainę įdedate profesionalių vaizdo įrašų, lankytojai joje praleidžia daugiau laiko. Ilgesnis svetainėje praleistas laikas paieškos sistemoms signalizuoja, kad svetainėje yra puikus turinys. Remiantis statistiniais duomenimis, 53 kartus didesnė tikimybė, kad svetainė bus rodoma pirmoji Google paieškos sistemoje, jei joje yra įterptas aukštos kokybės vaizdo įrašas.
Profesionalus įvaizdis
Vaizdo įrašų ir nuotraukų kokybė formuoja pirmąjį žiūrovų įspūdį bei nuomonę apie įmonę. Aukštos kokybės turinys prisidės prie bendro prekės ženklo įvaizdžio. Atrodysite profesionalesni ir sėkmingesni. Savo srities ekspertų sukurti vaizdo įrašai ir nuotraukos didina auditorijos pasitikėjimą. Tai stiprina potencialaus kliento ketinimą pirkti, todėl verta pasirūpinti profesionaliomis gaminių nuotraukomis.
Tuo tarpu mėgėjiškai atrodantys vaizdai sukels žiūrovams neigiamą nuomonę apie prekės ženklą. Pavyzdžiui, kad jis yra nepatikimas.

Užsak.