DNB skyrius Gargžduose tampa konsultacijų centru

DNB bankas toliau nuosekliai plečia be grynųjų pinigų dirbančių skyrių tinklą, todėl nuo birželio 13 d. banko skyrius, esantis Klaipėdos g. 17, taps DNB konsultacijų centru. Jame didžiausias dėmesys nuo šiol bus skiriamas finansinėms klientų konsultacijoms.

Operacijas su grynaisiais pinigais greitai jums patogiu metu ir nepriklausomai nuo banko darbo laiko galėsite atlikti čia pat esančioje DNB savitarnos erdvėje. Čia bus galima įnešti grynuosius pinigus į sąskaitą ir jų išsigryninti, atlikti mokėjimus internetu, pasitikrinti kortelės sąskaitos likutį, gauti penkių paskutinių kortele atliktų operacijų ataskaitą ir atlikti kitas kasdienines operacijas.

„Žinoma, kad bankas daugeliui klientų pirmiausiai asocijuojasi su grynųjų pinigų operacijomis, tačiau bankininkystė keičiasi, ir žmonės išmoksta kasdienines pinigines operacijas atlikti interneto ar mobiliajame banke, – sako DNB banko Fizinių kanalų departamento vadovė Lijana Žmoginaitė. – Naujuosius konsultacijų centrus diegiame, įvertinę mūsų banko patirtį Norvegijoje, Latvijoje ir kitose šalyse, kur didžioji dauguma banko klientų į skyrius ateina pasitarti dėl kompleksinių bankinių paslaugų: būsto, vartojimo paskolų, lizingo, mokėjimo kortelių įsigijimo ir pan.“

DNB banko duomenimis, grynųjų pinigų operacijų banko skyriuose skaičius kasmet sumažėja apie 40 proc. Jau dabar didžiąją dalį visų finansinių operacijų (daugiau nei 95 proc.) banko klientai atlieka interneto banku. Antrus metus nuosekliai auga ir mobiliosios bankininkystės programėlės populiarumas. Praėjusių metų lapkritis buvo pirmasis mėnuo, kai naudojantis šia programėle buvo atlikta daugiau finansinių operacijų nei visuose DNB banko skyriuose. Jos populiarumas ir naudojimas vis labiau auga.

DNB banko Fizinių kanalų departamento vadovės L. Žmoginaitės teigimu, nors klientų aptarnavimas naujuosiuose DNB banko konsultacijų centruose pasikeis iš esmės, daug dėmesio bus skiriama ir klientų edukacijai. „Įpročiai per vieną dieną nepasikeičia, todėl esame pasirengę nuosek­liai edukuoti grynųjų pinigų operacijas skyriuose įpratusius daryti klientus, įrodydami, jog elektroniniais kanalais tai daryti yra ne tik patogiau, bet daugeliu atvejų ir pigiau“, – sako L. Žmoginaitė.

Janina BUTKIENĖ

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių

Skip to content