Reportažas
Klientus aptarnaus moderniame centre
Trečiadienį Gargžduose duris atvėrė šiuolaikiškas AB „VST“ klientų aptarnavimo centras. Gegužės mėnesį prasidėjęs pastato remontas akcinei bendrovei atsiėjo 2,7 mln. litų. Atnaujintomis patalpomis džiaugiasi ir darbuotojai, ir įmonės klientai.
Pagerėjo sąlygos
Nuo šiol miesto ir rajono gyventojams, norintiems sudaryti elektros energijos pirkimo-pardavimo sutartis, gauti technines sąlygas prisijungti prie skirstomųjų tinklų ar užsukusiems sutvarkyti kitų su elektra susijusių reikalų, nebeteks blaškytis po kabinetus, ieškant kompetentingo specialisto. Visa reikiama informacija jiems bus suteikiama operatyviai ir vienoje vietoje.
Šiuolaikiškame klientų aptarnavimo centre Gargžduose dirba 5 specialistai, galintys suteikti profesionalią pagalbą visiems įmonės klientams. „Svarbu, kad kiekvienas į centrą užsukęs klientas jaustų išskirtinį mūsų dėmesį, kad jam būtų suteikta kokybiška paslauga, – sakė akcinės bendrovės „VST“ Gargždų skyriaus viršininkas Rytis Vilimavičius. – Mums svarbus ir ypatingas kiekvienas klientas.“
Klientų aptarnavimo centrai jau veikia Šiauliuose, Kaune, Klaipėdoje, Kaišiadoryse, Kretingoje ir Pakruojyje. „Nuoseklus klientų aptarnavimo kultūros gerinimas ir teikiamų paslaugų kokybė yra VST prioritetiniai tikslai, – sako akcinės bendrovės „VST“ generalinis direktorius Aidas Ignatavičius. – Ir toliau nuosekliai gerinsime klientų aptarnavimo kokybę, kad pateisintume modernios, į klientus orientuotos ir atsakingos įmonės vardą.“
„VST“ Gargždų skyriaus patalpas renovavo konkursą šiems darbams atlikti laimėjusi UAB „Estada“. Atnaujintame pastate – ne tik jaukūs, šviesūs kabinetai, bet ir konferencijų salė, virtuvėlės, kuriose darbuotojai gali papietauti. Visuose kabinetuose nauji šiuolaikiški baldai. Žymiai pagerėjo ir operatyvinės išvažiuojamosios brigados sąlygos: vietoj kai kurių garažų įrengti persirengimo kambariai, dušai, drabužių džiovyklos su šildomomis grindimis.
„VST“ vadovai tikino, jog jiems svarbiausi klientai ir darbuotojai. Tad pirmųjų vis daugėja – paslaugas įmonė teikianti 1200 juridinių asmenų ir apie 16 tūkst. fizinių asmenų. Per mėnesį, kaip teigė „VST“ Gargždų skyriaus viršininkas R. Vilimavičius, atsiranda 100-150 naujų vartotojų.
Pasak „VST“ generalinio direktoriaus Aido Ignatavičiaus, darbuotojų kaita esanti nedidelė, tokia pat, kaip ir kitose įmonėse. „VST“ Gargždų skyriuje šiuo metu dirba 48 darbuotojai. R. Vilimavičiaus teigimu, tai profesionalus, daug žinių sukaupęs kolektyvas, kuriame kiekvienas esąs vertinamas ir branginamas. Tačiau darbuotojų nuolat trūksta, pagal skelbimus spaudoje, anot jo, rasti darbuotojų sudėtinga.
Investicijos – elektros linijoms ir pastotėms atnaujinti
Ketvirtam pagal svarbą Lietuvos regionui, kuriam priklauso augantys Gargždai, „VST“ generalinio direktoriaus Aido Ignatavičiaus tvirtinimu, ateityje numatomos nemažos investicijos, skirtos atnaujinti elektros pastotėms, linijoms. Pernai elektros tinklų remontui Gargždų skyriui skirta 6,9 mln. litų, šiemet – 6,5 mln. Lt, o kitąmet numatoma per 7 mln. Lt. „Šiemet tvarkėme Lapių oro liniją, senos atramos, laidai buvo pakeisti Žvelsėnuose, Judrėnuose, Endriejave. Sudėtingiausia situacija buvo Veiviržėnuose. Ji gerėja. Kitais metais laukia kapitalinis linijų ir pastočių remontas, o prieš tai numatyta sutvarkyti aukštosios įtampos trasas“, – sakė Gargždų skyriaus vadovas, padėkojęs veiviržėniškiams už kantrybę. Jis įsitikinęs, jog kiek lėšų reikės, tiek ir bus skirta eksploatuojamiems skirstomiesiems tinklams rekonstruoti ir modernizuoti.
Savivaldybės meras Vaclovas Dačkauskas priminė, kad elektros tiekėjai nepamirštų ir kitų rajono vietovių: „Ypač sparčiai vyksta statybos Sendvario seniūnijoje. Reikėtų pasirūpinti ir galingumo didinimu.“ „VST“ vadovai pastebėjo, jog elektros energijos suvartojimas regione per 10 šių metų mėnesių išaugo 10 procentų. Tai esąs labai spartus augimas.
Akcinė bendrovė „VST“ skirsto ir tiekia elektros energiją Vakarų Lietuvai. Elektros energija bendrovė aprūpina beveik 700 tūkst. klientų.
Laima ŠVEISTRYTĖ