Maršrutų trasų korekcijos rajone – nuo pirmadienio

Pirmieji naujai integruotų į bendrą Klaipėdos regiono viešojo transporto sistemą maršrutų darbo rezultatai, keleivių atsiliepimai parodė, jog reikalinga stiprinti transportinę jungtį su Šilutės plentu Klaipėdoje. Paruošėme naujas 101 ir 116 maršrutų trasas ir tvarkaraščius, pakeitimai įsigalios nuo pirmadienio, gruodžio 16 dienos. Rytoj, penktadienį, pasikeitimai bus paskelbti mūsų puslapio www.klaipedatransport.lt Tvarkaraščių skiltyje. Šių ir kitų maršrutų trasų pakeitimus prašome pasižiūrėti pridėtose schemose.

Maršrutinio taksi trasoje atsiranda Dainavos stotelė, iš kurios patogu darbo vietas pasiekti saugiai pėsčiomis („Banginis“, „Depo“) arba persėdant į į Šilutės plentu kursuojančius miesto autobusus.

Vėlinsime paskutinįjį 116-ojo reisą iš Arenos stotelės Klaipėdoje į Gargždus iki 21:35. Apskritai maršrutinio taksi reisų pagausėja: ankstesnis vežėjas darbo dieną iš Gargždų vykdydavo 30 reisų, dabar bus 34.

Vėžaičių maršrutas, greta maršrutinio taksi, taip pat yra rajono transporto sistemos „stuburas“, atvežantis rajono keleivius iki pat Klaipėdos autobusų stoties. Dabar autobusas važiuos ir Šilutės plentu. Kiekvieną darbo dieną 101-uoju maršrutu iš Vėžaičių per Gargždus į Klaipėdą vykdoma 12 reisų, tikimės, kad keleiviai galės prisitaikyti sau patogų kelionės laiką.

Kiti du trasų ir tvarkaraščių keitimai yra „mokinių maršrutuose“ prie Gargždų, 107-ajame ir 109-ajame. Startavome juose pagal ankstesnio vežėjo dokumentuose nurodytas trasas. Tačiau paaiškėjo, jog faktinės jo vykdytos trasos ilgesnės nei rodomos dokumentuose. Su tokiomis „paprotinėmis“ trasomis susidūrėme pirmą kartą savo veikloje. Tačiau tos paprotinės trasos yra logiškos, patogios vaikams, todėl nuo pirmadienio vešime pagal jas.

Per šią savaitę sulaukėme nemažai keleivių laiškų: pastabos dėl reisų (ne)vykdymo, vėlavimo, dėl trasų pokyčių, pageidavimų nutiesti naujus maršrutus.  Dėkojame jiems už grįžtamąjį ryšį, jis padeda mums sparčiau tobulinti teikiamą paslaugą. Pristatomos ateinančio pirmadienio korekcijos – pirmosios, tačiau tikrai ne paskutinės. Kaip ir kituose bendros sistemos maršrutuose, taip ir šiuose naujuosiuose nuolat analizuosime kelionių duomenis, eismo situaciją keliuose, keleivių atsiliepimus ir kaskart vis tiksliau styguosime maršrutus.   

Ir pabaigai – kaip naujasis vežėjas vykdo reisus dabar. Matome, kad kiekvieną dieną padėtis palaipsniui gerėja. Dar pasitaiko vėlavimų. Analizuojame tokius atvejus siekdami išsiaiškinti, ar vėlavimai turi sisteminį pobūdį ir reikia tvarkaraščiuose pridėti važiavimui laiko, ar tiesiog dar tas vairuotojas nėra gerai susipažinęs su trasa. Aptariamuose maršrutuose tvarkaraščius jau šiek tiek patikslinsime kartu su trasų pakeitimais nuo pirmadienio. O kad galėtume daryti pagrįstus sprendimus kituose maršrutuose, turime sukaupti patikimą ilgalaikę informaciją. Tačiau tai ne mėnesių, o tik savaičių klausimas.

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“

1 Komentaras

  • Idomu,gal kartai važiuoti koks autobusas ir pro sodus palei harjerus nuo Dovilu

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių

Skip to content