Numerių išpardavimas sulaukė itin didelio susidomėjimo – srautas išaugo net 600 proc.

Vakar internetu prasidėjęs pirmą kartą organizuojamas kalėdinis numerio ženklų išpardavimas sulaukė itin didelio vairuotojų susidomėjimo. Per dieną įsigyta daugiau nei 500 numerio ženklų, o bendras elektroninėje sistemoje apsilankiusiųjų srautas viršijo beveik 600 proc. esamą vidutinį. Dėl didelio vienu metu prie sistemos prisijungusiųjų skaičiaus neišvengta tam tikrų trikdžių, todėl „Regitra“ atsiprašo klientų dėl kilusių nepatogumų.

Tokio susidomėjimo dar nėra buvę

Vidutiniškai per dieną nuperkama apie 40 išskirtinių numerio ženklų. Na, o surengta akcija šį skaičių padidino daugiau nei 12 kartų. Iš išpardavimo sąrašo įsigyta apie 400 vienetų numerių už 39,99 Eur ir dar papildomai virš 100 nupirkta už įprastą kainą.

Stebėtas ir stipriai išaugęs lankytojų srautas elektroninėje transporto priemonių registracijos sistemoje eKETRIS. Per dieną įprastai sulaukiamas apie 4,4 tūkst. lankytojų skaičius vakar siekė net apie 25 tūkst., o vienu metu daugiausiai prie sistemos prisijungusių vartotojų buvo apie 3 tūkst.

„Nuolatos tobuliname eKETRIS sistemą, kas lėmė dviejų paskutinių numerių serijų sėkmingą paskelbimą. Iki šios dienos pralaidumas buvo padidintas beveik 1,5 karto. Tačiau šios akcijos metu buvo sulaukta daugiau nei 11 tūkst. (nuo 17 val. iki 24 val.) unikalių naudotojų, o tai yra beveik tris kartus viršijanti vidutinė visos paros norma. Taigi, vakar buvo ta diena, kai mes 2 kartais sumušėme jau turėtą maksimalų unikalių naudotojų skaičių per dieną. Susirinkę visus reikalingus techninius duomenis, analizuojame ir projektuojame galimus sprendimus, kurie padės ateityje išvengti panašių sutrikimų“, – teigia „Regitros“ Informacinių technologijų departamento vadovas Vitalis Survila.

Primename, kad akcija pritaikyta daliai numerio ženklų – atrinktas specialus jų išpardavimo sąrašas, iš kurio ir buvo galima išsirinkti patikusį derinį. Tam, kad visi turėtų vienodas sąlygas ir galimybes įsigyti patikusį derinį, akcija organizuota internetu jau po padalinių darbo laiko, t. y. nuo 17 val. O tikslus derinių sąrašas buvo neatskleistas iki paskutinio momento, tad su juo visi susipažinti galėjo tik nuo minėtos valandos. Kadangi kiekviena naujovė gali turėti įtakos sistemų veikimui, įmonė iš anksto informavo ir apie galimus sutrikimus.

„Šiais metais aktyviai kvietėme Kalėdoms pasirinkti numerio ženklus, kadangi tikime, kad tai tikrai netikėta ir ilgaamžė dovana. Tuo pačiu norėjome padėkoti savo klientams suorganizuojant specialų išpardavimą, kurio metu buvo galima išsirinkti numerius už ypač patrauklią kainą. Džiaugiamės, kad numerio ženklai visuomet sulaukia didelio dėmesio ir pastaruosius kartus naujų serijų paskelbimai vyko be esminių sutrikimų. Tad šios akcijos metu sulauktas lankytojų srautas viršijo mūsų prognozes. Nuoširdžiai apgailestauju, kad nepateisinome tiek smalsuolių, kurie tik norėjo pasidairyti po siūlomas kombinacijas, tiek klientų, kurie jau tikrai buvo nusiteikę įsigyti patikusį numerį lūkesčių ir mūsų sistema neatlaikė Jūsų susidomėjimo“, – sako įmonės rinkodaros projektų vadovė Rūta Gudašiūtė.

Ši akcija labiausiai sudomino automobilių vairuotojus, todėl tokio tipo numerio ženklai buvo išpirkti pirmiausiai. Tačiau išpardavimo sąraše dar yra daug numerių, skirtų motociklams ir priekaboms, todėl jų savininkai kviečiami pasidairyti po laisvus derinius. Akcija vyks iki sausio 31 d. arba iki tol, kol bus nupirktos visos išpardavimo sąraše esančios kombinacijos.

Siekiama, kad klientai paslaugas gautų greičiau ir patogiau naujame savitarnos portale

Primename, kad šiuo metu yra vystomas didelis projektas, siekiant sukurti vieningą „Regitros“ elektroninių paslaugų valdymo sistemą. Kitaip tariant, kuriamas savitarnos portalas, kuris optimizuos atliekamų funkcijų efektyvumą ir leis klientams visas įmonės paslaugas gauti vienoje vietoje greičiau bei patogiau.

„Siekiame, kad naujame portale būtų naudojama vieninga gyventojų autentifikacija. Tokiu būdu prisijungęs prie sistemos klientas galės gauti bet kurią pasirinktą paslaugą ir nereikės skirtingoms paslaugoms identifikuotis papildomai. Sistemą bus gerokai paprasčiau ir administruoti, taip pat ji leis žymiai greičiau kurti, pridėti naujus funkcionalumus bei paslaugas ar atnaujinti esamas“, – teigia Saulius Šuminas, „Regitros“ generalinio direktoriaus pavaduotojas, laikinai einantis ir generalinio direktoriaus pareigas.

Kadangi projektas yra didelės apimties, jis bus įgyvendinamas etapais. Pirmajame etape jau startavo viešosios paslaugos, kurioms nereikalinga kliento autentifikacija, pavyzdžiui, išankstinė registracija, viešoji registro duomenų paieška ir pan. Tad klientai šiuo metu jau sėkmingai naudojasi atnaujinta eRegitra.lt. Antro etapo metu į naują portalą bus perkelta ir Transporto priemonių savininkų apskaitos informacinė sistema.

„Regitros“ informacija

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių

Skip to content