Skaitytojai piktinasi I

Įmokas priėmė, bet sutarties nepratęsė


Į „Bangos“ redakciją užsukusi skaitytoja skundėsi buvusi apgauta AB „Lietuvos draudimas“ Gargždų skyriuje, kai norėdama pratęsti vairuotojų privalomojo draudimo sutartį, įmoką sumokėjo grynaisiais pinigais draudimo konsultantei.


Moteris pasakojo, jog į AB „Lietuvos draudimas“ Gargždų skyrių užėjusi tvarkyti reikalų dėl savo vaiko traumos. Draudimo konsultantei ji pasakė, kad jau yra „Lietuvos draudimo“ klientė, turi sudariusi vairuotojų privalomojo draudimo sutartį. „Ši patikrino duomenų bazę ir pasakė, kad mano vairuotojo privalomojo draudimo sutartis negalioja, nes esą aš jai pasibaigus nesumokėjau įmokos, ir ji nebuvo pratęsta“, – pasakojo „Lietuvos draudimo“ klientė. Ji tikino, kad sutartį tikrai pratęsė, o įmoką sumokėjo grynaisiais pinigais Gargždų skyriuje dirbusiai draudimo konsultantei. „ Aš buvau įsitikinusi, jog viskas gerai, kad mano sutartis pratęsta ir toliau galioja. Jei nebūčiau į draudimo kompaniją užėjusi kitu reikalu, to net nebūčiau sužinojusi. Apie tai pasakoju norėdama įspėti kitus šios draudimo bendrovės klientus“, – sakė gargždiškė.


Išsiaiškinus, jog jos sutartis negalioja, Gargždų skyriaus vadovės iniciatyva ji labai greitai vėl buvo pratęsta. Iš neoficialių šaltinių teko girdėti, kad toks atvejis AB „Lietuvos draudimas“ Gargždų skyriuje ne pirmas.


Paprašytas šią situaciją pakomentuoti AB „Lietuvos draudimas“ atstovas ryšiams su visuomene Valdas Lopeta nei paneigė, nei patvirtino šio fakto. Jis tikino, kad minėta „Lietuvos draudimo“ darbuotoja kompanijoje nebedirba, todėl komentuoti šią konkrečią situaciją esą sudėtinga. „Gali būti, kad buvo padaryta žmogiška klaida, dėl kurios mes norime dar kartą atsiprašyti klientės. Aukščiausia klientų aptarnavimo kokybė yra mūsų svarbiausias tikslas, todėl padarysime viską, kad tokių nesklandumų ar nesusipratimų daugiau nepasitaikytų“, – sakė jis. Paklaustas, kaip turėtų elgtis žmogus, kad įduodamas grynuosius pinigus draudimo konsultantui būtų garantuotas, jog šis jų nepasisavins, o perves į kompanijos sąskaitą, V. Lopeta teigė: „Kai klientas už draudimo paslaugą sumoka grynaisiais pinigais, perduodamas juos draudimo konsultantui, jis turi gauti tai įrodantį dokumentą – mokėjimo kvitą. Tada konsultantas turi įnešti pinigus į kompanijos sąskaitą. Tačiau dar prieš tai sistemoje užregistravus apmokėjimą, jau yra laikoma, kad klientas už paslaugą sumokėjo.“ Bendrovės atstovas ryšiams su visuomene akcentavo, kad prieš keletą metų mokėjimas grynaisiais pinigais buvo vienintelė draudimo paslaugų apmokėjimo forma. Tačiau, pasak jo, nuo praėjusių metų „Lietuvos draudime“ klientams pasiūlyta daug naujų būdų sumokėti už draudimą. Tai galima padaryti bankuose, pašto skyriuose, „Lietuvos spaudos“ kioskuose ar internetu.


Tad peršasi išvada, jog norint būti garantuotam, kad sumokėti pinigai tikrai atsidurs kompanijos sąskaitoje, o ne nesąžiningo draudimo konsultanto kišenėje, regis, daug patikimiau pasirinkti vieną iš šių mokėjimo už draudimo paslaugas būdų.


Milda JUDELYTĖ

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių

Skip to content