Taryboje – darbinga metų pradžia

Pirmajame šių metų Klaipėdos rajono savivaldybės tarybos posėdyje daugiausia politikų diskusijų sukėlė Sporto centro paslaugų plėtra, kelių laistymo kainos, „žaliojo“ autobuso naudojimo aplinkybės ir patalpų nuomos kultūrai peripetijos.

 

Pirmasis šių metų rajono Savivaldybės tarybos posėdis ketvirtadienį vyko gana darbingai – iš 36 darbotvarkės klausimų beveik visi sprendimų projektai iki pietų buvo patvirtinti. Posėdyje iš 27 narių dalyvavo 26, neatvyko tik Andžela Šakinienė. Tarybos narių laukė maloni staigmena – kiek­vienam buvo padėta dovanų futbolo komandos „Banga“ 50-mečio proga išleista knyga „Gargždai. Futbolas. Banga“.

Sporto centre – dar vienas etatas

Be diskusijų buvo patvirtinta jaunimo politikos plėtros 2017–2019 m. programa ir priemonių planas, praėjusių metų visuomenės sveikatos stebėsenos ataskaita, vienkartinių pašalpų mokėjimo tvarkos pakeitimai, pritarta Priekulės socialinių paslaugų centro paslaugų kainų pokyčiams, integralios pagalbos paslaugų asmens namuose organizavimo tvarkos aprašui, tam tikroms Tarybos veiklos reglamento korekcijoms, pakeistiems Administracijos nuostatams, viešųjų darbų programai ir kitiems klausimams. Tarybos didesnio dėmesio sulaukė biudžetinės įstaigos Sporto centro prašymas papildyti centro teikiamų atlygintinų paslaugų kainas naujomis nuo šių metų vasario 1 d. ir, pat­virtinus dar vieną etatą, padidinti centro pareigybių skaičių iki 16. Pavyzdžiui, suaugusiesiems grupinė treniruotė su treneriu visus metus per savaitę salėje apsilankant 3 kartus kainuotų 168 eurus, jaunimui iki 18 metų, senjorams, studentams – 120 eurų.

Centro direktorius Vaidas Liutikas nurodė, jog, padaugėjus sportuojančių žmonių, atsirado poreikis papildomai įdarbinti trenerį. Jis organizuotų gyventojams fizinio pasirengimo treniruotes salėje, dvi grupės jau sudarytos, treniruotų rajonui atstovaujančius krepšinio ir tinklinio žaidėjus. Taip pat naujasis treneris konsultuotų jaunuolius, sportuojančius su įranga, sudarytų individualias treniruočių programas. Pasak V. Liutiko, treneris būtų išlaikomas iš įstaigos uždirbamų lėšų. Tarybos opozicijos nariai kritikavo šį sprendimo projektą, esą nėra prasmės skubėti dėl trenerio etato, kol nėra išanalizuoti seniūnijų poreikiai, lėšų už teikiamas paslaugas srautai ir kt. V. Liutikas atsakė, jog pernai iš paslaugų Sporto centras uždirbo apie 22 tūkst. eurų, dar apie 10 tūkst. eurų paramos ir reklamos lėšų, ne mažiau tikimasi uždirbti ir šiemet. Balsų dauguma nuspręsta pritarti parengtiems sprendimų projektams, susijusiems su Sporto centro veikla.

Ekologiškas autobusas – privačiai bendrovei

Jau rašėme, kad rajonui, kaip ir kitoms šalies savivaldybėms, atsirado galimybė įsigyti 300 tūkst. vertės elektros energija varomą, aplinkos neteršiantį autobusą, iki vasario 15 d. pateikus paraišką pagal 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioritetą dėl vietinio susisiekimo viešojo transporto priemonių parko atnaujinimo. Savivaldybei teks pridėti 15 proc. projekto kainos – apie 44 tūkst. eurų, įsirengiant ir energijos įkrovimo stotelę. Strateginio planavimo ir investicijų skyriaus vyriausiasis specialistas Mindaugas Šatkus informavo, kad projektas bus įgyvendintas su partneriu UAB „Vežeta“, kuri Savivaldybės teritorijoje teikia keleivių vežimo paslaugą pagal viešąją paslaugų teikimo sutartį. Įgyvendinant projektą su šia vežėjų įmone bus sudaryta jungtinės veiklos (partnerystės) sutartis, kuri ir buvo pateikta tvirtinti Tarybai. Administracijos direktorius Sigitas Karbauskas paaiškino, jog tai būsiąs nekomercinis, socialinis projektas, ekologiškas autobusas bus paleistas maršrutu Gargždai–Vėžaičiai, kurį aptarnauti konkursą iki 2018 m. yra laimėjusi būtent „Vežeta“. Šis maršrutas pasirinktas dėl to, jog pagal projektą įsipareigota užtikrinti 35 tūkst. km autobuso ridą per metus. Pasak direktoriaus, kitoms savivaldybėms, kurios turi savo autobusų parkus, yra paprasčiau – atiduoda šį autobusą įmonėms ir nebesuka galvos. Užsiminta, jog pasibaigus sutarčiai su „Vežeta“, būtų skelbiamas konkursas dėl autobuso nuomos, o dabar esą reikia skubėti teikti paraišką ir gauti iš ES dovanų brangų autobusą.

Tačiau ne visiems Tarybos nariams patiko tokios projekto vykdymo sąlygos. Tarybos opozicijos ir kiti nariai abejojo, ar nėra pažeidžiamos konkurencijos sąlygos vienai vežėjų bendrovei suteikiant išskirtines sąlygas naudotis Savivaldybės turtu. Diskusijose dalyvavo A. Vasylius, N. Galvanauskas, A. Balnionienė, V. Macijauskas, J. Dromantas, Egidijus Skarbalius, kuris pasiūlė kitą „žaliojo“ autobuso maršrutą Gargždai–Karklė, prisimenant, jog rajonas turi savo pajūrio lopinėlį, kuris galėtų būti lengviau pasiekiamas rajono gyventojams. Balsų dauguma pritarta sprendimo projektui, prieš nebalsavo nė vienas.

Apie kitus Tarybos sprendimus skaitykite trečiadienio „Bangoje“.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių

Skip to content