„Eurovizija“ – popkultūros širdis

„Eurovizija“ sukelia daug įspūdžių, yra tarsi muzikos ir popkultūros širdis. Ne vienas vaikas augo kiekvieną gegužę matydamas, kaip varžosi geriausi iš geriausių, o vėliau pavyzdžiu laikė ne vieną žvaigždę. Kultiniais hitais tampa ir eurovizinės dainos. Manau, „Eurovizija“ dar turi ir platesnę reikšmę. Tai – šiuolaikiškas, pilnas teatrališkų ir nuoširdžių pasirodymų, vienijantis visą Europą ir iškeliantis viešumon jos problemas konkursas. Tai visapusiškai madingas ir įtraukiantis renginys, populiarus įvairiose šalyse.
„Eurovizijoje“ daugelį kartais sužavi labiau pasirodymas nei daina, o kartais ir atvirkščiai. Vis dėlto pasirodymą ruošia, jo idėją kuria įvairūs žmonės, atskleisdami ne tik savo šalies išskirtinumą, kultūros tendencijas ir paveldą. Muzikos atlikėjai ne tik sudainuoja dainą, bet ir vilioja choreografija.
Šalies kultūrą atspindi pasirinkta daina, kalba, kuria ji dainuojama. O labiausiai žavi įvairūs stiliai ir žanrai, tarp kurių ir rokas ar tautinių giesmių motyvais sukurtas priedainis. Mūsų Monika Linkytė būtent tai ir pritaikė savo kūryboje, norėdama ne tik pagarsinti Lietuvos vardą, jos savitumą, bet ir atsižvelgdama apskritai į „Eurovizijos“ tendencijas.
Įvairių nuomonių netrūksta šiame konkurse, daugeliui jis – laukiamiausias metų muzikos šou. Įspūdį sukuria ne tik Europos dėmesį pritraukiantis renginys, bet ir nepaprasto pasiruošimo reikalaujantis techninis darbas. Pasirodymai įspūdingesni vienas už kitą, kūriniuose norima perteikti savo asmenybę, požiūrį į šiuolaikinį pasaulį. Renginys sulaukia kasmet milijonų žmonių dėmesio ir yra ilgai aptarinėjamas, nes tai yra ir Europos kultūros dalis.


Liveta PATAPAITĖ

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių