• 11 rugpjūčio, 2022
|

Jojimas – nauda ir kūnui, ir protui

Kad poilsis yra labai svarbi mūsų gyvenimo dalis, su tuo sutiks kiekvienas. Tačiau taip pat nesunku pastebėti, kad egzistuoja šimtai būdų, kaip pailsėti. Vieni teigia, kad geriausias poilsis  yra filmų peržiūros, kitiems tikrai atgaiva tampa apsilankymai parodose, o dar kiti mielai leidžiasi į degustacijas. Jojimas – dar vienas pasiūlymas, ką galima veikti laisvu metu. Ir, gera žinia ta, kad būtent ši veikla yra labai naudinga tiek kūnui, tiek protui. Kviečiame sužinoti, kodėl.

Viena iš priežasčių, kodėl jojimas yra labai naudingas kūnui ta, kad būtent šios veiklos metu dirba pačios įvairiausios kūno raumenų grupės, o ypač intensyvus krūvis tenka pilvui, šlaunims bei rankoms. Šie raumenys tvirtinami, stiprinami, tad tie, kurie šia veikla užsiima reguliariai, netrunka  pastebėti kur kas dailesnes savo kūno linijas.

Tačiau ir tai – dar ne viskas: dėmesį verta atkreipti ir į tai, kad ypač didelė dalis žmonių šiandien dirba sėdimą darbą, o ir viršvalandžiai nėra retenybė. Taigi, nors galbūt sėdėti ir malonu, tačiau visi puikiai žinome, kad iš tiesų tai neneša naudos mūsų sveikatai – priešingai, ilgainiui, ją tikrai gali pažeisti. Ne tik silpnėja kūno raumenys, lengva priaugti svorio, bet ir taip pat didėja  netaisyklingos laikysenos tikimybė. Tačiau pastaroji rizika sparčiai mažėja, jei tik dažnu užsiėmimu tampa jodinėjimas, kadangi tai yra izometrinė mankšta. Kaip žinia, jojimo metu kūnas ilgai privalo išlaikyti tą pačią poziciją, todėl jodinėjantis asmuo tai įtempia, tai atpalaiduoja raumenis, o tai yra būtina sąlyga grakščiai laikysenai.

Nesunku pastebėti, kad greita reakcija yra vienas reikalingiausių bei svarbiausių įgūdžių. Gera žinia ta, kad jojimas taip pat yra viena iš tų veiklų, kuris tikrai padeda lavinti į įgūdį. Kaip žinia, būtent jojimo metu tenka atlikti daug įvairių veiksmų vienu metu: tenka ne tik gebėti suvaldyti žirgo temperamentą, bet ir išvengti kliūčių, išsilaikyti balne. Taigi, visa tai padeda lavinti reakciją.

Tačiau ir tai – dar ne viskas. Nereikia pamiršti, kad jojimas naudingas ne tik fiziniam kūnui, bet ir protui. Visų pirma, verta akcentuoti, kad jojimo pamokos ar – užsiėmimai vyksta gryname ore, o tai reiškia, o tai yra labai naudingas kiekvienam žmogui. Buvimas gryname ore apdeda kur kas greičiau atgauti jėgas bei gerina nuotaiką. O taip pat nereikia pamiršti, kad tarp jojiko bei žirgo užsimezga šilta ir jauki draugystė.

Tad, kaip matyti, jojimas iš tiesų yra labai naudingas tiek jūsų kūnui, tiek protui, tad tikrai verta išbandyti šią veiklą. O visi tai norintys padaryti, turėtų užsukti į Harmony park, kur veikia žirgynas, hipodromas, jojimo bei sporto mokykla, galima pasinaudoti jojimo paslaugomis ar sudalyvauti fotosesijoje su žirgais.

Jojimas – nauda ir kūnui, ir protui

Kad poilsis yra labai svarbi mūsų gyvenimo dalis, su tuo sutiks kiekvienas. Tačiau taip pat nesunku pastebėti, kad egzistuoja šimtai būdų, kaip pailsėti. Vieni teigia, kad geriausias poilsis  yra filmų peržiūros, kitiems tikrai atgaiva tampa apsilankymai parodose, o dar kiti mielai leidžiasi į degustacijas. Jojimas – dar vienas pasiūlymas, ką galima veikti laisvu metu. Ir, gera žinia ta, kad būtent ši veikla yra labai naudinga tiek kūnui, tiek protui. Kviečiame sužinoti, kodėl.

Viena iš priežasčių, kodėl jojimas yra labai naudingas kūnui ta, kad būtent šios veiklos metu dirba pačios įvairiausios kūno raumenų grupės, o ypač intensyvus krūvis tenka pilvui, šlaunims bei rankoms. Šie raumenys tvirtinami, stiprinami, tad tie, kurie šia veikla užsiima reguliariai, netrunka  pastebėti kur kas dailesnes savo kūno linijas.

Tačiau ir tai – dar ne viskas: dėmesį verta atkreipti ir į tai, kad ypač didelė dalis žmonių šiandien dirba sėdimą darbą, o ir viršvalandžiai nėra retenybė. Taigi, nors galbūt sėdėti ir malonu, tačiau visi puikiai žinome, kad iš tiesų tai neneša naudos mūsų sveikatai – priešingai, ilgainiui, ją tikrai gali pažeisti. Ne tik silpnėja kūno raumenys, lengva priaugti svorio, bet ir taip pat didėja  netaisyklingos laikysenos tikimybė. Tačiau pastaroji rizika sparčiai mažėja, jei tik dažnu užsiėmimu tampa jodinėjimas, kadangi tai yra izometrinė mankšta. Kaip žinia, jojimo metu kūnas ilgai privalo išlaikyti tą pačią poziciją, todėl jodinėjantis asmuo tai įtempia, tai atpalaiduoja raumenis, o tai yra būtina sąlyga grakščiai laikysenai.

Nesunku pastebėti, kad greita reakcija yra vienas reikalingiausių bei svarbiausių įgūdžių. Gera žinia ta, kad jojimas taip pat yra viena iš tų veiklų, kuris tikrai padeda lavinti į įgūdį. Kaip žinia, būtent jojimo metu tenka atlikti daug įvairių veiksmų vienu metu: tenka ne tik gebėti suvaldyti žirgo temperamentą, bet ir išvengti kliūčių, išsilaikyti balne. Taigi, visa tai padeda lavinti reakciją.

Tačiau ir tai – dar ne viskas. Nereikia pamiršti, kad jojimas naudingas ne tik fiziniam kūnui, bet ir protui. Visų pirma, verta akcentuoti, kad jojimo pamokos ar – užsiėmimai vyksta gryname ore, o tai reiškia, o tai yra labai naudingas kiekvienam žmogui. Buvimas gryname ore apdeda kur kas greičiau atgauti jėgas bei gerina nuotaiką. O taip pat nereikia pamiršti, kad tarp jojiko bei žirgo užsimezga šilta ir jauki draugystė.

Tad, kaip matyti, jojimas iš tiesų yra labai naudingas tiek jūsų kūnui, tiek protui, tad tikrai verta išbandyti šią veiklą. O visi tai norintys padaryti, turėtų užsukti į Harmony park, kur veikia žirgynas, hipodromas, jojimo bei sporto mokykla, galima pasinaudoti jojimo paslaugomis ar sudalyvauti fotosesijoje su žirgais.

Breakfast, Cereal, Milk

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių