Kokie yra dažniausi automobilio išmetimo sistemos gedimai?

Viena iš dažniausiai pažeidžiamų automobilio dalių yra išmetimo sistema. Veikiant aukštai temperatūrai, kenksmingoms medžiagoms ar nepalankioms oro sąlygoms, ji genda. Profesionalias šios dalies remonto paslaugas rasite autoservise Kemi. O mes apžvelkime kokie yra dažniausiai pasitaikantys išmetimo sistemos gedimai? Kokios yra šių gedimų priežastys?

Išmetimo sistemos veikimas ir funkcijos

Išmetimo sistema yra variklio įrangos komponentas, atliekantis svarbią funkciją – ji daugiausia skirta išmetamosioms dujoms pašalinti iš variklio. Be to, išmetimo sistema sumažina kenksmingų dujų kiekį išmetamosiose dujose ir variklio keliamą triukšmo lygį. Tai leidžia varikliui veikti optimaliai.

Priklausomai nuo transporto priemonės modelio, sistemos konstrukcija gali skirtis, tačiau įrenginio sistema praktiškai nesiskiria. Išmetimo sistemą sudaro tokios automobilio dalys kaip:

  • išmetimo kolektorius,
  • lambda zondas,
  • katalizatorius,
  • garso slopintuvas,
  • kietųjų dalelių filtras.

Išmetimo sistemos gedimų priežastys

Kas sukelia išmetimo sistemos gedimus? Įvairūs komponentai gali būti atsakingi už gedimus. Žemiau rasite dvi dažniausiai pasitaikančias išmetimo sistemos gedimo priežastis.

  • Atsilaisvino išmetimo kabykla

Išmetimo sistema jungiasi prie važiuoklės guminėmis pakabomis. Deja, šie elementai naudojant praranda savo lankstumą, todėl visa sistema juda, o blogiausiu atveju gali net nukristi. Išmetimo sistemas suremontuoti tokioje situacijoje paprasta – tereikia pakeisti pakabą ir viskas.

  • Įtrūkęs katalizatorius

Tiesa, katalizatorius sukonstruotas taip, kad jokie smūgiai jo nepažeistų, tačiau būna, kad stiprūs smūgiai kartais suardo tvirtą jo struktūrą. Tokiais atvejais vairuodami galite išgirsti barškančius garsus.

Dažniausi išmetimo sistemos gedimai

Išmetimo sistemos elementai pagaminti iš plieno, todėl, jie yra veikiami rūdijimo proceso. Deja, iš pradžių maža rūdžių danga ilgainiui didėja, todėl pirmiausia susilpnėja medžiagos struktūra, o vėliau susidaro ertmė. Atsiradęs nuotėkis lengvai girdimas – jis pasireiškia gana charakteringu metaliniu garsu, kuris sustiprėja esant didesniam variklio sūkių dažniui.

Kitas dažnas išmetimo sistemos gedimas – nutrūkę lambda zondų tiekimo laidai. Signalas, kad zondas sugedo, yra didelis variklio galios sumažėjimas ir degalų sąnaudų padidėjimas.

Paskutinė klaida, su kuria dažnai susiduria vairuotojai, yra DPF / FAP filtro užsikimšimas. Ši problema kyla, jei automobilis naudojamas trumpoms kelionėms arba sugenda komponentai. Laimei, filtrą galima regeneruoti.

Užsak.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių