A. Balnionienė: rajono verslininkams – pagalba žengiant į elektroninę erdvę

A. Balnionienė: rajono verslininkams – pagalba žengiant į elektroninę erdvę

Rengiant strateginius dokumentus, kuriais planuojama rajono ateitis artimiausiam dešimtmečiui, ypač Turizmo plėtros bei Strateginį plėtros planą, tenka daug bendrauti su įvairių sričių verslo atstovais. Tai leidžia ne tik išgirsti jų požiūrį, aptarti Klaipėdos rajono ateities viziją, bet ir išsigryninti, ko kartais smulkiajam ir vidutiniam verslui trūksta, norint išlikti konkurencingiems šiandieną, kokiais dar būdais be jau esamų Savivaldybė galėtų prisidėti prie verslo skatinimo.

Šiuo metu, kai verslas susiduria ir su pandemijos iššūkiais, vienas iš būdų išlikti – persikelti į elektroninę erdvę. Jei verslininkas nori išlikti matomas, jis turėtų savo produkciją, paslaugas siūlyti įsigyti internetu, reklamuotis socialiniuose tinkluose ir kitose platformose. Štai čia dažnai smulkiajam ir vidutiniam, o ypač pradedančiam verslui ir reikia pagalbos. Tai matome ne tik tiesiogiai bendraudami su verslu, bet ir iš tikslinių, verslininkams skirtų apklausų.

Mes, kaip Savivaldybė, kuri skatina ir palaiko smulkųjį ir vidutinį verslą, norime padėti rajono verslui žengti pirmuosius žingsnius elektroninėje erdvėje tvirčiau, todėl organizuojame nemokamų paskaitų ciklą apie tai, kaip būti matomiems elektroninėje erdvėje, nuo ko pradėti, kaip susikurti verslo paskyras socialiniuose tinkluose ir kituose kanaluose, kaip išnaudoti nemokamus įrankius, kaip save reklamuoti, kurti kokybišką turinį.

Iš tiesų šie mokymai skirti visiems, nereikia puikiai išmanyti technologijų, socialinių tinklų. Džiaugiuosi, kad patyrę lektoriai ne tik ves mokymus grupei, bet ir teiks individualias konsultacijas. Taip suteikiama reali pagalba konkrečiam verslininkui.

Beje, mokymų metu ne tik bus bendrai aptariamos temos, bet kiekvienas dalyvis, padedamas profesionalo, galės susikurti bei išmokti administruoti verslo paskyras tokiose platformose, kaip www.booking.com, www.airbnb.com, Facebook, Instagram, LinkedIn, Google My Business ir kitose. Mokymų vedėjai išanalizavę konkrečias situacijas patars, ar verslui reikia kurti internetinę svetainę, gal pagal verslo specifiką užtenka socialinių tinklų, gal galima naudotis jau esančiomis platformomis, el. parduotuvių nuoma ir kitų tinklų prekių katalogų galimybėmis.

Šie mokymai – puiki galimybė išmokti pristatyti savo verslą kitaip. Nesvarbu, ar užsiimate individualia veikla, dirbate pagal verslo liudijimą, turite mažąją bendriją ar įmonę. Šie mokymai skirti kiekvienam, kuris nori būti matomas, nori pasiekti naujus klientus ir išmokti ne tik naudotis šiuolaikinėmis technologijomis, bet ir įgyti komunikacijos žinių, pristatyti savo paslaugas, prekes efektyviai.

Mokymai planuojami spalio mėnesį. Jei norėsite juose dalyvauti, jau iš anksto galite registruotis el. paštu mantas.virbauskas@klaipedos-r.lt.

Nuoširdžiai rekomenduoju nepraleisti šios progos. Tai jūsų galimybė perkelti savo verslą į elektroninę erdvę profesionaliai ir kokybiškai.

Savivaldybės informacija spausdinama pagal paslaugų viešojo pirkimo-pardavimo sutartį Nr. AS-751.


Taip pat skaitykite:

Neįgaliųjų integracija: siekis – kuo daugiau paslaugų
A. Balnionienė: rajono verslininkams – pagalba žengiant į elektroninę erdvę
Skelbiamas konkursas UAB „Klaipėdos rajono energija“ direktoriaus pareigoms
Darželių stygius atveria kelią investuotojams
Mokyklos reorganizavimas nuliūdino judrėniškius
Testai imami nušiurusioje palapinėje
Klestintys Agluonėnai – savojo krašto puoselėtojai
„Pigu.lt“ parduotuvė – Klaipėdos „Molo“ prekybos centre
Dainos vakaras Lapiuose išsilies į festivalį
Ori senatvė „Senjorų dvare“ ne visiems pasiekiama

Paieška

Naujienlaiškis

Žurnalisto pastabos

Urmu!

Svieto pabaiga. Taip sakydavo ir…

Plačiau »

Bendraukite su mumis Facebook