Moderniai atsinaujinę kilstelėjo kokybės kartelę

 „Pasidalintas džiaugsmas – dvigubas džiaugsmas“, – paskelbė „Sostena“ ir naujuose namuose pasitiko net su dviem naujienomis. Apsilankiusiųjų „Volvo“ centre dėmesį traukė naujutėlaitis sportiškasis „Volvo S60“ – pirmasis „Volvo“, pagamintas JAV. O užsukę į „Renault“ saloną svečiai galėjo išvysti greičiausią prancūzų gamintojo modelį „Megane R.S. Trophy“. Klaipėdoje gegužės 7 d. jaukiai ir romantiškai pristatytas naujasis „Sostena“ automobilių centras, po vienu stogu sutalpinsiantis „Volvo“, „Renault“ ir „Dacia“ automobilių salonus. Vietoje senojo pastato iškilusiame visiškai naujame „Sostenos“ automobilių centre įdiegti patys naujausi standartai ir pritaikyta visa sukaupta patirtis, tad jį pelnytai galima vadinti moderniausiu Baltijos šalyse.

Didelių investicijų pareikalavęs projektas klientams pristatytas žaismingai – susirinkusiuosius pradžiugino netikėtai iš sunkvežimio iššokę grupės „Antikvariniai Kašpirovskio dantys“ atlikėjai, svečius pasitikę viena populiariausių dainų „Mažule“. Vakaro staigmena tapo ir istorinio „Volvo PV444“ pasirodymas. Šis automobilis „Sostenos“ istorijoje užima ypatingą kertelę – iš atšiauriosios Švedijos atkeliavęs pačioje įmonės gyvavimo pradžioje, „PV444“ tapo savitu jos sėkmės simboliu.

„Volvo“ namai

Atnaujintas ir visus švedų gamintojo keliamus modernumo standartus atitinkantis „Volvo“ salonas pirmiausia duris atvėrė sostinėje, tad į Klaipėdą atkeliavo klientų atsiliepimais paremta patirtis. Skandinaviškai švarus ir šviesus dizainas, integruoti, todėl visiškai nematomi inovatyvūs technologiniai sprendimai čia puikiai dera su jaukia atmosfera – kad kiekvienas atvykęs jaustųsi patogiai.

Labiau nei gražios sienos ir modernūs baldai džiugina naujasis klientų aptarnavimo standartas. Įdiegtos dvi efektyvios, į klientus orientuotos „Volvo“ aptarnavimo programos – VRE (angl. „Volvo“ Retail Experience – „Volvo“ salono patirtis) ir VPS (angl. „Volvo“ Personal Service – „Volvo“ asmeninis aptarnavimas).

VPS programa užtikrinama, kad į servisą savo automobilį pristačiusiam klientui būtų suteiktos asmeninio patarnautojo paslaugos. Už konkretaus automobilio priežiūrą bus atsakingas vienas meistras, kuris tiesiogiai rūpinsis paliktu automobiliu.

– Daugybę metų esame „Volvo“ atstovai Lietuvoje ir kasmet vis mokomės iš savo kolegų švedų, kurie nepailsta kilstelėti kokybės kartelės į viršų. Iš jų išmokome, kad versle visa ko pagrindas – harmonija, todėl ir kuriant naująjį centrą bei apmokant darbuotojus pagrindas buvo sukurti visapusiškai patogią, jaukią ir harmoningą aplinką, – sakė „Sostena“ grupės prezidentas Donetas Karčiauskas.

Suprojektavus atviras, vientisas erdves, skiriamas tik skaidrių stiklinių sienų, klientas galės matyti viską, kas vyksta automobilių dirbtuvėse tuo metu, kai jo automobilis remontuojamas.

„Renault“ erdvė

Maloniai nuteikia ir prancūzų gamintojo „Renault“ naujieji namai Klaipėdoje. Tai moderniausias naujausius ir aukščiausius gamintojo standartus atitinkantis automobilių salonas tarp Baltijos šalių. Įžengus interjeras pasitinka naujumu ir modernumu, o poilsio zonos kviečia prisėsti ir tyliai, ramiai, pabėgus nuo miesto triukšmo, išgerti gardžios kavos, kol automobilis bus perduotas į patikimas mechanikų rankas. „Renault“ salonas įrengtas pagal pačius naujausius standartus ir su didžiule aistra gyvenimui.

„Ši „Renault“ filosofija atsispindi ne tik naujuose prancūzų gaminiuose, bet ir interjere, – sako Klaipėdos atstovybės vadovas Šarūnas Čekanavičius. – Būtent todėl naujojo salono Klaipėdoje interjeras toks gyvas ir šviesus – viskas tik tam, kad atvykusieji galėtų mėgautis kiek­viena gyvenimo akimirka ir apsilankymu salone.“

Vilijos BUTKUVIENĖS nuotr.


Paieška

Naujienlaiškis

Žurnalisto pastabos

Užteks trypčioti!

Kaip krenta rudeniniai medžių lapai,…

Plačiau »

Agnė ADOMAITĖ

Bendraukite su mumis Facebook

Savaitės klausimas

Ar pasikliaujate likimu?