Kodėl serverį verta nuomotis tiesiogiai iš duomenų centro?

Nusprendus talpinti verslo projektą serveryje, tenka spręsti tam tikrą dilemą: ar saugoti įrangą savo patalpose, ar visgi laikyti specializuotame duomenų centre. Pastarasis variantas pranašesnis daugeliu atžvilgių: pradedant saugumu, baigiant lengvesne įrangos priežiūra. Tačiau tokie privalumai pasiekiami pasirinkus tiesioginius paslaugos teikėjus, o ne tarpininkus. Daugiau apie tokios serverių nuomos pranašumus pasakoja duomenų centro „RackRay“ komanda.

Patikimumas be kompromisų

Fizinė įranga – gana lepi. Jai reikia tinkamų temperatūros, drėgmės rodiklių išlaikymo. Visgi tai dar ne viskas, kas leidžia serverio naudotojui jaustis ramiau. Juk norisi, kad įranga, taigi, ir duomenys, būtų saugomi nuo išorės veiksnių ir grėsmių: įsilaužimo, gaisro, patalpų užliejimo, sutrikusio elektros tiekimo ar interneto ryšio. Patikimas duomenų centras taip pat rūpinasi ir apsauga nuo DDoS atakų.

Nuomojantis serverį per tarpininkus, šios garantijos dažniausiai yra sunkiai pasiekiamos. Tokiu atveju derėtų skirti papildomo dėmesio vertinant, kur ir kokiomis sąlygomis bus laikoma įranga. Nuoma iš rūpestingo tiesioginio įrangos savininko šiuo atžvilgiu padeda sutaupyti ir laiko, ir finansinių išteklių.

Sparti komunikacija ir problemų sprendimas

Kaip akcentuoja „Rackray“ specialistai, net ir idealiomis sąlygomis dirbančius serverius reikia nuolat prižiūrėti. Iškilus rūpesčiams, būtina kuo greitesnė reakcija – juk kol, pavyzdžiui, nebus pakeistas sugedęs komponentas, tol įranga neveiks, o duomenys bus nepasiekiami.

Nuomojantis serverius per tarpininką, gana dažnai komunikacijai iškyla iššūkių – problemos išgryninamos ir sprendžiamos lėtai, su įvairiais trukdžiais. Be to, nėra garantijos, kad specialistai atliks reikiamus darbus, nes pats tarpininkas yra priklausomas nuo duomenų centro valdytojų. Jei įranga laikoma tiesiog serverinėse, užtikrintumo dėl kokybės dar mažiau.

Patikimi duomenų centrai rūpinasi ne tik tinkamomis išorinėmis serverių darbo sąlygomis. Paprastai jie turi ir sandėlius, kuriuose laiko įvairias atsargines dalis – taigi, komponentas gali būti pakeistas itin greitai, per keletą valandų. Nedelsiant pakeisti galima net visą serverį. DC dirbantys specialistai stebi serverių ir visų sistemų darbą visą parą, be išeiginių dienų, tad problemos – nuo DDoS atakos iki sugedusio komponento ar sutrikusio interneto ryšio – aptinkamos iškart.

Galimybė sutaupyti

Net jei jums pasiūlymas atrodo viliojantis, nepamirškite, kad tarpininkas vienaip ar kitaip gauna iš jo naudos. Tad arba imamas papildomas paslaugos teikimo, administravimo mokestis, arba neteikiama dalis smulkesnių planą sudarančių paslaugų (dėl to sumažėja galutinė kaina), arba derinami abu būdai. Atrodytų, atsisakius, sakykime, nuolatinės IT priežiūros, neturėtų nutikti kažkas blogo. Tačiau kai susiduriama su gedimu, o jam pašalinti dar tenka važiuoti į kitą šalies galą, gali būti patiriami didžiuliai nuostoliai.

Duomenų centras, kuris nuoširdžiai rūpinasi klientų pasitenkinimu, suinteresuotas suteikti visas patirtį gerinančias paslaugas. Jis kreipia dėmesį ne tik į pasiekiamumą, įrangos modernumą, bet ir papildomą pagalbą, visapusiškai patikimas patalpas ir komandą. Tarpininkas, kaip minėta, pats tiesiogiai priklauso nuo DC, tad negali taip gerai užtikrinti aukšto aptarnavimo lygio. Tad sprendžiant, į ką kreiptis, reikėtų itin atidžiai išanalizuoti pasiūlymus, papildomas sąlygas ir įkainius. Galimybė bendrauti, tobulinti paslaugas, kad šios atitiktų kintančius poreikius, ir rūpesčius spręsti tiesiogiai – tai, ko negali pasiūlyti joks tarpininkas.

I.U.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių