Ekspedijavimo efektyvumo didinimas su crm

Praėjo laikai, kai klientai buvo patenkinti gavę prekes per gamintojo pageidaujamus platinimo kanalus ir pristatymo terminus. Dabar jie tikisi pristatymo bet kur, ir bet kada su galimybe lengvai keisti, sekti ir grąžinti savo užsakymus.

Keičiasi ir klientų elgesys. Klientas po pandemijos yra lankstesnis. Gali naudotis keliais įrenginiais norėdami dirbti, apsipirkti ir susisiekti su draugais bei šeima.

Ekspedijavimas naudojant CRM: į klientus orientuotų tiekimo grandinių ateitis

Dauguma gamintojų nori sukurti į vartotoją orientuotas ekspedijavimo grandines. Tačiau tai sunku padaryti, kai kiekviena verslo funkcija – ar tai būtų pardavimų ir operacijų planavimas, logistikos valdymas ar klientų aptarnavimas – veikia netikslingai. Nesant galimybei šioms funkcijoms veikti tikslingai ir sklandžiai, sunku teikti susijusią tiekimo grandinę.

Iššūkį apsunkindamas tiekimo grandinės valdymas tradiciškai buvo galinis procesas, atskirtas nuo klientams skirtų procesų, tokių kaip CRM. Taigi, tiekimo grandinės suinteresuotosios šalys ne visada turi prieigą prie tinkamos klientų informacijos, kuri gali padėti priimti į klientą orientuotus sprendimus.

Gamybos CRM sistema, kuri sujungia tiekimo grandinės valdymą su CRM. Ši integracija leidžia duomenims sklandžiai tekėti tarp sistemų. Dėl to tiekimo grandinės dalyviai turi išsamų ir integruotą klientų vaizdą, kuris padeda tiksliai prognozuoti paklausą, geriau planuoti atsargas ir dar daugiau. Jie taip pat mato tiekimo grandinę, kuri padeda jiems informuoti klientus apie pristatymo procesus, terminus, grąžinimo būsenos stebėjimą ir kt.

Štai keletas būdų, kaip gamintojai gali diegti naujoves, kad klientams būtų teikiama puiki patirtis:

Sutarčių / konkursų valdymas: integruodami tiekimo grandinės valdymą su CRM, gamintojai gali geriau numatyti klientų poreikius, planuoti pajėgumus ir panaudoti šias įžvalgas sutarčių ir konkursų valdymui optimizuoti. Pavyzdžiui, užuot sudarę griežtą logistikos sutartį, kurioje yra fiksuoti pristatymo grafikai, gamintojai gali sudaryti dinamiškus susitarimus, pagal kuriuos siuntimo planai pritaikomi realiuoju laiku, atsižvelgiant į klientų paklausos šuolius ar kritimus.

Lankstus logistikos tinklas: naudodamiesi integruotu logistikos operacijų vaizdu, gamintojai gali efektyviai planuoti pristatymą tą pačią dieną, pristatymą valandomis, paėmimą iš lauko ir dar daugiau. Net jei įprastas siuntėjas staiga nepasiekiamas, gamintojas turi reikiamą duomenų matomumą, kad galėtų dinamiškai nukreipti siuntas ir nuolat informuoti klientus.

Užsak.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių