Įkrauti smegenis Klaipėdos universitete kvies menininko Algio Kriščiūno sukurti herojai
Drauge su pirmąja šiemete studijų muge, rytoj, sausio 18-ąją, vyksiančia Kauno „Žalgirio“ arenoje, startuoja ir 2024-ųjų Klaipėdos universiteto (KU) rinkodaros kampanija, kurios raktažodis ĮKRAUK SMEGENIS.
„Įkrauk smegenis žiniomis, žmonėmis, veiklomis ir patirtimis – taip šiemet kreipiamės į moksleivius, kviesdami juos į Klaipėdos universitetą, kuris gali pasiūlyti ne tik įdomių studijų programų, jaunatvišką dėstytojų bendruomenę, mokymąsi ir praktikas Vakarų Lietuvos regiono įmonėse bei Klaipėdos išskirtinumą – pajūrietišką gyvenimo būdą“,– sako KU Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Petrauskienė. Pastaroji aplinkybė – Universiteto lokacija, leidžianti žmogui per keletą ar keliolika minučių pasiekti pajūrį, reikšminga, nes su jūra ir jos problematika yra susijusios ir studijų programos, kurių nerasi kitose aukštojo mokslo įstaigose (pvz., Biologija ir jūros biotechnologija ar Jūrų transporto inžinerija). Be to, pajūris – mėgstama laisvalaikio, studentiškų veiklų ir įkvėpimo vieta, o uostamiesčiui būdingi jūros vėjai puikiai vėdina tiek patį miestą, tiek nuo informacinio pertekliaus kaistančias smegenis.
Sukurti vizualinę kampanijos raišką KU šiemet patikėjo ryškių spalvų, drąsių idėjų, originalių paveikslų siužetų kūrėjui Algiui Kriščiūnui. Taip gimė keturi personažai su hipersmegenimis, nes, anot kūrėjo, ši žmogaus kūno dalis atsakinga už didelę žmogaus gyvenimo dalį. „Man atrodo, kad svarbiausias dalykas kelyje į sėkmę – smalsumas, noras sužinoti ir patirti kuo daugiau. Norėčiau užkrauti jaunų žmonių smegenis drąsa keistis, kantrybe priimti klaidas, atkaklumu tas klaidas taisant ir iš jų mokantis“,– savo darbuose užkoduotas žinutes atskleidžia kūrėjas.
„Kreipdamiesi į Z kartos jaunimą ir norėjome akcentuoti, jog studijuojant gaunamos ne tik žinios, bet ir daugybė įgūdžių, gebėjimų bei patirčių, kurios augina jaunus žmones ir ateity jiems leis sėkmingai kurti savo gyvenimus sparčiai besikeičiančiame pasaulyje. Dabartiniai moksleiviai, būsimieji mūsų studentai, išsiskiria plačiu interesų ratu bei pomėgių įvairove, atvirumu pasauliui ir jo skirtybėms, gebėjimu gauti informaciją ir savarankiškai daryti sprendimus. Tikiuosi, jog įkvėpsime juos ateičiai įsikrauti būtent KU“,– sako KU Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė.
Algio Kriščiūno sukurti „KU ambasadoriai“ su jaunais žmonėmis susitiks studijų mugėse, kino salėse, jie bus matomi lauko stenduose, aptinkami interneto platybėse. Na, o apsilankiusieji KU tinklapyje turės galimybę paveikslus su labiausiai patikusiais herojais parsisiųsti ir taip paįvairinti savo aplinką.
Pastarųjų dvejų metų stojamųjų į Lietuvos universitetus statistika rodo didėjantį stojančiųjų į KU skaičių. KU jaunuoliams šiemet siūlys rinktis studijas iš 26 bakalauro ir 30 magistro studijų programų.