Kviečia moksleivius ieškoti būdų, kaip panaudoti DI mokymosi procese
Technologijų bendrovės „Samsung“ socialinės atsakomybės projektas „Solve for Tomorrow“ Baltijos šalių mokinius suburs bendram tikslui – kartu ieškoti būdų, kaip DI (dirbtinio intelekto) įrankiai gali padėti mokytis produktyviau.
Rugpjūčio mėnesį atliktas moksleivių nuomonės tyrimas parodė, kad 45 proc. mokinių Lietuvoje jau naudoja DI įrankius namų darbams atlikti, o tik 3 proc. apklaustųjų teigė, kad apie DI įrankius girdėję nėra.
Šiemet projekto organizatoriai 9–12 klasių moksleivius kviečia burtis į komandas ir generuoti idėjas – ieškoti technologinių sprendimų, kurie padėtų moksleiviams įgalinti dirbtinio intelekto priemones mokymosi procese.
2024 m. konkurso tema pasirinkta neatsitiktinai – pastaruosius keletą metų DI iš esmės pakeitė mūsų kasdienybę, atvėrė dar anksčiau nematytas galimybes įvairiose gyvenimo srityse. „Per visą šio projekto gyvavimo laikotarpį spėjome įsitikinti, kad moksleiviai, vedami iniciatyvumo, kūrybiškumo ir noro prisidėti prie visuomeninės gerovės geba kurti ir įgyvendinti originalias bei inovatyvias idėjas. Šiemet kviečiame moksleivius dalyvauti konkurse generuojant technologines idėjas, kurios padėtų jiems geriau išnaudoti DI galimybes mokymosi procese. Tikime, kad dirbtinis intelektas turėtų ne įsprausti į rėmus, o padėti atskleisti mokinių kūrybiškumą ir talentus“, – sako programos „Solve for Tomorrow“ vadovė Baltijos šalyse Eglė Tamelytė.
Dalyvių paraiškas vertins patyrusi jungtinė Baltijos šalių komisija, kuri atsižvelgs, ar siūloma remtis naujausiomis technologijomis, ar kūrybinė idėja originali, ar įmanoma ją įgyvendinti realybėje ir į tai, kokį teigiamą socialinį poveikį tai gali duoti visuomenei. 9–12 klasių moksleiviai teikti konkurso paraiškas gali iki spalio 7 d. „Solve for Tomorrow“ interneto svetainėje. Kad idėjos būtų išpildytos visapusiškai, komandas konsultuos įvairių sričių mentoriai. Konkurso prizinio fondo, kuris bus padalintas trims laimėtojų komandoms, vertė siekia 16 tūkst. Eur.