Per dieną – 220 skambučių

Gargždiškis Jonas Dičius „Bangos“ laikraščiui skundėsi, jog visą savaitę darbo laiku kasdien skambino VšĮ „Gargždų švara“ norėdamas išsiaiškinti rūpimą klausimą, tačiau bergždžiai. „Skambinau nurodytu tel. (8 46) 451718, bet nuolat rodė, kad užimta. Nejaugi čia dirbama be jokios pertraukėlės?“ – aiškinosi skaitytojas.

„Gargždų švara“ direktorius Rimantas Martinkus patikino, jog kasmet, išsiuntus klientams metines sąskaitas už komunalinių atliekų tvarkymą, užgriūva lavina skambučių.

„Turime įstaigos telefono stotelę, yra dvi telefono linijos. Skambučiai paskirstomi keturiems darbuotojams, kurie kalbasi su klientais. Šiuo metu per dieną sulaukiame vidutiniškai apie 220 skambučių. Pokalbis trunka apie 8 minutes. Daugiausia skambučių – pirmadienį, antradienį ir trečiadienį, ir tik antroje savaitės pusėje sumažėja, – dėstė R. Martinkus. – Į įstaigos patalpas dėl karantino klientų neįleidžiame, bet pastebėję kieme išeiname pasikalbėti, konsultuojame, priimame dokumentus. Atvykėliui visada padedame spręsti jo problemą. Visiems sakau: belskis ir bus atidaryta.“

Virginija LAPIENĖ

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių