Prisidengę „Omnivos“ vardu prašo sumokėti už nebūtą siuntinį

Logistikos ir siuntų bendrovė „Omniva“ įgyvendina bandomuosius projektus siekdama, kad gyventojams būtų patogiau siųsti ir gauti siuntas, tačiau jų neapgaudinėja. Šios įmonės vardu sukčiai siuntinėja žmonėms el. laiškus ar SMS žinutes, norėdami pasinaudoti jų patiklumu.
Gera žinia praėjusį savaitgalį atskriejo į šių eilučių autorės elektroninį paštą. Logistikos ir siuntų bendrovė „Omniva“ Lietuvoje pradeda naujos kartos siuntų infrastruktūros bandomąjį projektą. Iki metų pabaigos planuoja įrengti 20 bendruomeninių siuntų dėžučių, kurios gyventojams suteiks galimybę dar patogiau siųsti ir gauti siuntas. „Bendruomeninių siuntų dėžutės ypač svarbios mažesniems miesteliams ir kaimo vietovėms. Bendradarbiaudami su savivaldybėmis ir vietos bendruomenėmis, įrengsime jas strategiškai svarbiausiose vietose – gyvenviečių centruose, daugiabučių namų kvartaluose, prie autobusų stotelių. Bandomasis projektas leis geriau suprasti klientų poreikius ir lūkesčius bei įvertinti ateities galimybes plėsti tinklą Lietuvoje“, – rašoma „Omniva“ pranešime spaudai.
O prieš dieną buvau gavusi keistą laiškelį: „Gerbiamas kliente, norime jus informuoti, kad jūsų vardu registruotas siuntinys pasiekė „Omniva“. Deja, mes negalėjome pristatyti, nes muitų mokestis (3,80 Eur) dar nebuvo sumokėtas. Prašome paspausti žemiau esantį mygtuką, kad patvirtintumėte PVM (3,80 Eur) sumokėjimą ir tęstumėte siuntimą. Prašome patvirtinti per žemiau esančią nuorodą prieš jos galiojimo pabaigą. Galite paspausti ant nuorodos arba kopijuoti ir įklijuoti ją į savo naršyklę.“ Ir tai jau nebe pirmas siūlymas atsiimti siuntinį.
Gerai žinodama, kad niekas jokio siuntinio nesiunčia, laiškus ištryniau. Šį kartą pasidomėjau, koks ryšys tarp laiškelių siuntėjo „Omniva“ bei logistikos ir siuntų bendrovės „Omniva“.
Šios bendrovės Komunikacijos projektų vadybininkė Gabrielė Požerskė „Bangą“ patikino, kad šiuo metu aktyviai veikia sukčiai, prisidengdami „Omniva“ vardu. „Gyventojai kreipiasi į mus, nes gauna įtartinų laiškų ar SMS žinučių, kuriose prašoma susimokėti muito mokestį, patvirtinti siuntos gavimą arba spausti išorinę nuorodą, kad būtų suteiktas siuntos skyrelio kodas. Įspėjame, kad tai yra melagingi pranešimai ir raginame gyventojus būti atidžius – nespausti įtartinų nuorodų, nesuteikti savo asmens ar mokėjimo kortelių duomenų“, – įspėjo G. Požerskė. Ji patarė patekus į sukčių pinkles ar suteikus jiems prieigą prie savo banko sąskaitos kuo greičiau susisiekti su savo banku ir apie sukčiavimą pranešti policijai. „Primename, kad visi pranešimai apie „Omniva“ kampanijas ir pasiūlymus visada siunčiami iš mūsų duomenų – Omniva.ee, Omniva.lv, Omniva.lt arba skelbiami oficialiose mūsų socialinių tinklų paskyrose ir internetinėje svetainėje. Atkreipiame dėmesį, kad mes niekada neprašome kredito kortelių duomenų. Jei kyla įtarimų dėl apgaulingos kampanijos ar pasiūlymo prisidengus „Omniva“ vardu, kviečiame kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo centrą“, – ragino Komunikacijos specialistė G. Požerskė. Taigi svarbu išsaugoti budrumą, nesusigundyti siuntiniu, kurio niekas nesiunčia.
Virginija LAPIENĖ
Asociatyvi nuotr.