Duris atveria atsinaujinęs „Klaipėdos vanduo“ klientų aptarnavimo centras

Po rekonstrukcijos darbų, duris atvėrė modernus, šiuolaikiškas ir saugiam klientų aptarnavimui pritaikytas centras. Bendrovės „Klaipėdos vanduo“ klientų aptarnavimo centras rekonstruotas atsižvelgiant į pastarųjų metų pandeminę situaciją dėl COVID-19 ir taikomų ribojimų klientų aptarnavimui.

„Džiaugiamės, kad galime aptarnauti klientus modernioje, šiuolaikinius kokybės reikalavimus atitinkančioje aplinkoje. Į klientų aptarnavimo centrą daugiausia užsuka garbaus amžiaus klaipėdiečiai, todėl didžiulį dėmesį skyrėme saugiam klientų aptarnavimui užkertant kelią COVID-19 plitimui. Ribojant tiesioginį kontaktą tarp specialisto ir kliento, įrengtos pertvaros, uždaros darbo vietos, kurios po kiekvieno kliento apsilankymo bus dezinfekuojamos. Klientams, laukiantiems eilės pas specialistą, įrengtos viena nuo kitos nutolusios laukimo vietos“, – sakė bendrovės „Klaipėdos vanduo“ generalinis direktorius Benitas Jonikas.

Naujame klientų aptarnavimo centre įdiegta klientų valdymo sistema. Joje įrengtas ekranas, kuriame rodoma ne tik klientų eilė, bet ir gyventojams aktuali ir naujausia informacija. Klientų patogumui įrengta kompiuterizuota vieta.

„Siekdami mažinti popierinių dokumentų kiekį ir prisidėdami prie aplinkos išsaugojimo, įdiegta galimybė pasirašyti dokumentus, naudojant grafines pasirašymo planšetes. Šios grafinės pasirašymo planšetės turi galimybę išsaugoti visą reikalingą parašo biometriką ir toks parašas prilygsta įprastam parašui popieriuje. Skaidrindami įmonės veiklą bei gerindami klientų aptarnavimą naujų klientų prijungimas prie centralizuotų tinklų vyksta dokumentus pateikus tik klientų aptarnavimo centro specialistui. Taip pat ateityje planuojame, kad vandens mėginius imsime patys atvykę pas klientą, gyventojams nebereikės važiuoti pas mus. Taip siekiame gyventojams teikti paslaugas tik iš vienų rankų ir vienoje vietoje“, – pasakojo „Klaipėdos vandens“ generalinis direktorius B. Jonikas.

Bendrovė „Klaipėdos vanduo“ nuo gruodžio pradžios pradėjo teikti naujas paslaugas klientams, kurie jungiasi prie centralizuotų vandentiekio ir nuotekų tinklų. Nuo šiol klientai paslaugas – geodezinių nuotraukų atlikimą, vandentiekio įvado ir nuotekų išvado nutiesimą ir su juo susijusius darbus galės užsisakyti „Klaipėdos vanduo“ klientų aptarnavimo centre.

„Taip tikimės paskatinti gyventojus naudotis kokybiškomis centralizuotomis paslaugomis. Iki šiol būdavo atvejų, kai prisijungti klientai negalėdavo, nes nerasdavo rangovų, kurie atliks jiems darbus. Todėl matydami bendrą situaciją ir kylančias problemas, siūlome šias paslaugas užsisakyti pas mus. Taip bus patogiau ir dažnu atveju pigiau nei rinkoje“, – kalbėjo klientų aptarnavimo departamento direktorė Dovilė Kozlovienė.

Bendrovės „Klaipėdos vanduo“ klientų aptarnavimo centras, Ryšininkų g. 11, klientus aptarnauja
pirmadienį – antradienį ‒ ketvirtadienį nuo 7:30 iki 16:30,

trečiadienį iki 18:00,

penktadienį nuo 7:30 iki 14:00 valandos.

Visomis dienomis klientai aptarnaujami be pietų pertraukos.

Informuojame, kad visas paslaugas, kurios teikiamos klientų aptarnavimo centre, teikiamos ir nuotoliu per bendrąjį skambučių centrą, tel. 8 46 220 220. Raginame saugoti save ir kitus, bei rinktis saugiai teikiamas paslaugas.   

Bendrovės „Klaipėdos vanduo“ informacija

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių