ESO gedimų žemėlapis – atnaujintas ir nuo šiol dar patogesnis

Interaktyvus bendrovės „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) elektros gedimų žemėlapis, kurio kasdien naudojasi tūkstančiai vartotojų, buvo atnaujintas ir nuo šiol yra dar patogesnis. Jame ne tik realiu laiku skelbiama informacija apie elektros skirstomojo tinklo darbą, bet ir aiškiai, teritorijomis atvaizduojami gedimai, planiniai remonto darbai bei gyventojų pranešimai apie nutrūkusį elektros tiekimą. Kaip ir anksčiau, žemėlapyje galima greitai ir patogiai praneštiapie pastebėtą elektros energijos tiekimo sutrikimą.

Žemėlapįkas mėnesį aplanko per 30 tūkst. klientų, per metus – tai net 360 tūkst. elektros energijos vartotojų, kurie naudojasi šia paslauga. Žemėlapį galima rasti adresu eso.lt/zemelapis – jis pritaikytasir mobiliemsįrenginiams, tad sužinoti aktualią informaciją apie elektros skirstymo tinklo darbą galima ir telefone.Dar viena naujiena – vartotojai žemėlapį gali įsirašyti savo įrenginyje.

Elektros atjungimai žemėlapyje suskirstyti pagal jų tipus – gedimus (kitaip vadinamus neplaninius atjungimus)ir planinius atjungimus (kai atliekami suplanuoti remonto darbai).Pirmieji, taineplanuoti skirstomojo elektros tinklo įrenginių gedimai, žemėlapyje žymimi raudonu tašku ar teritorija, ant kurių paspaudusgalima matyti detalesnę gedimo informaciją.Gedimai elektros skirstymo tinkle įvyksta dėl techninių arba išorinių priežasčių – pvz., pašalinių asmenų veiklos, gamtos poveikio ar įrenginių gedimų.

Planiniai atjungimai – tai suplanuoti elektros tiekimo atjungimai, kai ESO atlieka elektros skirstomojo tinklo remonto, atnaujinimo arba plėtros darbus ir dėl darbuotojų saugumo yra būtinas laikinas elektros tiekimo atjungimas. Jie žymimi mėlyna spalva, o paspaudus ant žemėlapyje pažymėto taško ar teritorijos galima matyti planinio atjungimo informaciją. Informaciją apie planuojamus darbus gyventojai iš anksto gauna ir pasirinktais kanalais – el. paštu ar trumpąja žinute.

Nuo šiol veikiantis atjungimų žymėjimas teritorijomis leis greitai ir aiškiai pamatyti, ar gedimas paveikia konkretų objektą: namą, daugiabutį ar sodybą.

Dar viena naujovė yra violetine spalva atvaizduojami įvairiais klientų aptarnavimo kanalais gauti klientųpranešimai apie gedimus ir pavojingas situacijas elektros skirstomajame tinkle. Ši funkcija naudinga, tuo, kad pamačius užregistruotą gedimą, nebereikia dar kartą apie jį pranešti ESO. Tai padės ir kritinių situacijų – audrų – metu, kai tinkle itin daug nutrūkimų – nebereikės skambinti ar pranešti apie tą patį gedimą. Informacija apie galimą gedimą iškart pasiekia dispečerius, kurieorganizuoja bei vykdo jo šalinimą.

ESO yra svarbu, kad gyventojai galėtų paprastai ir greitai patikrinti informaciją apie elektros atjungimus. Pasirinkus norimą vietovę galima sužinoti apie atjungimo pradžią ir planuojamą elektros tiekimo atnaujinimo laiką. Jei informacijos apie gedimą žemėlapyje nėra ir žinoma, kad gedimas ne paties kliento vidaus elektros tinkle, gedimą patariame registruoti pasinaudojus specialia forma interneteeso.lt/registruotigedima arba paskambinus trumpuoju numeriu 1852.

Elektros gedimų registravimo forma leidžiagreitai pasirinkti gedimo tipąir patogiau įvesti gedimo vietos adresą. Šiuo metu jau apie penktadalis pranešimų apie gedimus yra registruojami internetu, ir tai – greičiausiais ir paprasčiausias būdas tai padaryti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių