Gargždų pašte jaučiasi kaip namuose

Geriausiai klientus aptarnaujančių darbuotojų rinkimai jau tapo gražia Lietuvos pašto tradicija. Šiemet beveik 3 tūkst. klientų savo balsus atidavė už geriausiai aptarnaujančius laiškininkus, klientų aptarnavimo specialistus, paštų viršininkus, „PayPost“ skyrių vadybininkus ir LP EXPRESS kurjerius. Susumavus visus rezultatus buvo išrinkta 20 geriausiai klientus aptarnaujančių darbuotojų, iš kurių net 3 iš Gargždų – D. Černeckienė, V. Mažonienė ir Z. Sermontis. Ši trijulė į šventinį apdovanojimų renginį Vilniuje yra pakviesta birželio 4 d. Ten jų lauks prizai ir siurprizai, bus įteikti Lietuvos pašto diplomai, pažymintys, kad Gargždų pašte dirba geriausiai klientus aptarnaujantys darbuotojai. Toks įvertinimas – tai ne tik asmeninis pasiekimas, bet ir pašto prestižo gerinimas. „Noriu padėkoti visam Gargždų pašto kolektyvui, nes tik jų dėka mes esame išrinkti geriausiais, ir linkiu sėkmės darbuose“, – sakė D. Černeckienė.

 

Gargždų pašto viršininkė Dalia Černeckienė, klien­tų aptarnavimo specialistė Virginija Mažonienė ir laiškininkas Zigmantas Sermontis pateko į Lietuvos pašto renkamų geriausiai klientus aptarnaujančių darbuotojų dvidešimtuką.

Visi trys džiaugiasi tokiu įvertinimu. Anot jų, teigiami klientų atsiliepimai glosto širdį, tačiau kartu įpareigoja dirbti dar geriau. Pašto rezultatus lemia kolektyvinis darbas. Būtent nuo jo priklauso laikraščių, žurnalų, korespondencijos, siuntų pristatymo operatyvumas, taip pat sklandus komunikavimas ir aptarnavimo kokybė. Kokia laiškininko duona, „Bangos“ korespondentė paragavo visą pusdienį praleidusi su Z. Sermončiu.

Užuot dejavęs mėgaujasi

O kelių vingrybė, o namų, trobelyčių įvairovė – nors imk kiekvieną ir fotografuok. Nieko keista, kad ir ne kartą „Bangos“ puslapiuose aprašytas laiškininko Z. Sermončio pomėgis – fotografija. Nei žvyrkeliais, nei duobėmis keliuose laiškininkas nesiskundžia. „Anksčiau buvo žymiai blogesnių kelių, dabar – tik važiuok. Juolab kad ne žiema, ne slidu, ne prisnigę, tad nėra dėl ko dejuoti. Man šios pareigos mėgstamos, didžiausias malonumas bendrauti su žmonėmis. Neįsivaizduoju, kaip būtų, jei tik atėjus į darbą nuotaika sugestų. Tokiu atveju geriau eiti šunims šėko pjauti nei sau ir kitiems nervus gadinti“, – įsitikinęs Z. Sermontis.

Didžiulį įdirbį rajone turintis laiškininkas gerai pažįsta savo aptarnaujamų apylinkių žmones. Kas kokioje troboje gyvena, kiek vaikų turi, pasakytų, net kada jų gimtadieniai. „Miško pašonėje Gretė su vyru Barborą augina, jai greit bus dveji. O šiame name neseniai nelaimė praslinko, teko atsisveikinti su artimuoju“, – daug žino, tačiau ne viską pasakoja, laikosi konfidencialumo. Laiškininko atneštos naujienos vienus priverčia krykštauti iš laimės, kitus ašaroti. Toks gyvenimas. „Man gražiausia, kai prieš šv. Kalėdas jaunimas prisimena, jog turi kokią nors tetą ar senelius kaime ir parašo atviruką. Kad žinotų, kiek tai suteikia laimės, tikrai rašytų dažniau. Juk daug nekainuoja“, – pastebėjo automobilį vairuojantis ir savo maršrutą kaip penkis rankos pirštus pažįstantis Z. Sermontis.

Dėžutėmis pasirūpino

Su šypsena, nuotaikingu pasisveikinimu – taip spaudą, siuntinius, laiškus įteikia Z. Sermontis, kad tik žmogus vėl grįžtų į paštą. „Mūsų gyventojai nuostabūs, geranoriški, kai kurie nori tiesiog išsipasakoti. Aš aptarnauju Vaitelius, Gribžinius, Kvietinius, Kalniškę, dalį Gerduvėnų, Ežaičius, Šiūparius, Piktožius, Gelžinius. Visi turi mano telefono numerį, tad gali bet kada susisiekti ir išsiaiškinti norimą klausimą“, – dėstė pašnekovas. Jis džiaugiasi, kad per kelerius metus gyventojai pagaliau pasirūpino pašto dėžutėmis, tik pavieniai vis dar tikisi, kad paštininko laiškai įkris per kaminą.

Laiškininkų saugumas taip pat opus klausimas. Kol pravažiavome maršrutą, kokie šeši palaidi šunys po ratais lindo. Man baisu. O Z. Sermontis pripratęs, skalambijančius šunis dar pašnekina ir ramiai nuvažiuoja. Tačiau pripažįsta, jog yra nukentėjęs nuo šunų, vienas vilkšunis buvo ne juokais išgąsdinęs. Laimei, pavyko pasprukti. Z. Sermončio žmona Zina taip pat laiškininkė, tad šeimoje ši profesija suprantama ir be žodžių.

Vaikai augo kartu

Gargždų pašto viršininkė L. Černeckienė šias pareigas eina 4 metus, tačiau pašte dirba jau nuo 1990-ųjų. „Pradėjau dirbti laiškininke, paskui – prie langelio. Abi su Virginija, klientų aptarnavimo specialiste, pašte dirbame su pertraukomis. Tačiau čia mūsų namai, čia ir vaikus užauginome. Būdavo suserga, ar pasiėmus iš darželio nebūdavo, kam palikti, tai atsivesdavome į darbą – ir problemų nebūdavo. Dabar tokių dalykų niekas nesuprastų. Tačiau anuomet paštas dirbdavo iki vėlyvo vakaro, reikėdavo suktis. Kaip kolegės su Virginija dirbame kartu jau apie 17 metų. Juokaujame, kad esame du viename“, – šypsodamasi pasakojo pašto viršininkė L. Černeckienė.

Ji vadovauja 13 žmonių kolektyvui ir sako mylinti šį darbą, o norint minusų galima rasti visur: „Buvo tarpas, kai dirbau kitoje įmonėje, gaudavau didesnį atlyginimą, tačiau ten neradau savęs. Vėliau pasitaikė proga grįžti į Gargždų paštą, ir ja pasinaudojau…“

Virginija patikino, kad Gargždų pašte prabėgo daug nuostabių akimirkų, čia ji dirba nuo 1983 m. Nuo to laiko, daug kas pasikeitė, tačiau svarbiausias tikslas liko toks pat. Klientas – pagrindinis asmuo, dėl kurio dirbama, reikia užtikrinti aukštą aptarnavimo kokybę ir ilgalaikius, abipuse pagarba grindžiamus santykius su klientais. Nuo darbuotojo gebėjimo bendrauti priklauso Lietuvos pašto aptarnavimo ir pardavimų sėkmė.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių