Google ateities lūkesčiai. Kokių naujovių galime sulaukti?

Kadangi Google algoritmas keičiasi ganėtinai dažnai, verslas ir SEO specialistai nuolat suka galvas, ko tikėtis ateityje ir kaip, galbūt net užbėgti įvykiams už akių bei pasirinkti geriausias strategijas ateičiai, jau dabar. Nors niekas negali būti visu šimtu procentų užtikrintas dėl to, kas nutiks ateityje ir ką nuspręs daryti Google, pamėginkime prognozuoti remiantis dabar turima informacija ir ekspertų nuomonėmis. Kokių naujovių galime sulaukti iš Google?

Dar daugiau perzonalizuoto turinio paieškose

Jau dabar Google daro turbūt daugiau nei bet kuri kita technologijų kompanija tam, kad personalizuotų turinį, kurį matote. Tačiau ateityje, tikėtina, kad absoliučiai kiekviena paieška bus išskirtinė (bent dalinai) ir personalizuota, remiantis jūsų pomėgiais, paieškų istorija ir Google turima informacija. O pastarosios jie turi tikrai daug.

Vienam vartotojui labiau patinka matyti informatyvų tekstinį gidą su nuotraukomis, o kitas sprendimų ieško tik YouTube. Ateityje paieškos variklis turėtų į tai atsižvelgti ir pakoreguoti jūsų matomus rezultatus, atitinkamai.

Daugiau vizualios ir naudingos informacijos paieškose

Turbūt pastebėjote, kad įvedę paiešką į Google dabar matote ne tik tekstą ir nuorodą (kas buvo įprasta prieš 5-10 metų), bet ir pvz., D.U.K. sekcijas su susijusiais klausimais, glaustą informaciją iš Wikipedia ar panašių, svarbių šaltinių.

Dešinėje pusėje esantis Knowledge Panel rodo adresus, faktus ir dar daugiau. Tačiau tikėtina, kad ateityje ši funkcija turėtų tobulėti ir plėstis, nes, kaip rodo rinkos tyrimai, vartotojai ją labai vertina.

Jokių organiškų rezultatų paieškose

Tai skamba kiek baugokai, tačiau Google mechanizmo pokyčiai pastaruoju metu diktuoja tendenciją, kuri, ilguoju laikotarpiu turėtų nuvesti prie to, kad naudotojai nebematytų įprastų, organinių paieškos rezultatų.

Supraskite – Google nėra suinteresuota atvesti internautus į jūsų puslapį (nemokamai). Google yra suinteresuota tuo, kad vartotojas kuo ilgiau ir ištikimiau naudotųsi Google. Kiekvienas norime, kad Google padarytų mums paslaugą, tačiau jie, pirmiausiai, siekia pelno sau ir visi aiškiai matome, kad bene daugiausiai pelno neša mokamos reklamos. Nors tai nėra laukiamas pokytis, bet jis yra toks, kokio galime tikėtis.

Paieškos galimybė dar daugiau įrenginių

Tradiciškai esame įpratę galvoti, kad gūglinimas vyksta per kompiuterį. Tačiau dabar galime tai daryti su išmaniuoju telefonu, naudoti balso paiešką ar net keletą kitų opcijų.

SEO specialistai mato tendencijas, kad Google paieška turėtų, netolimoje ateityje, atsirasti ir kituose įrenginiuose, pvz., išmaniajame šaldytuve ar kituose. Vartotojui tikrai būtų patogu paklausti šaldytuvo „Ar artimiausioje parduotuvėje yra pomidorų, kurie man ką tik baigėsi?“ ir gauti atsakymą vietoje.

Tačiau SEO specialistams nuo to tik geriau, nes naudojantis balso paieška, SEO efektyvumas pasidaro dar svarbesnis, kadangi uždavus užklausą, atgal gaunamas tik vienas rezultatas…

MarketRats LT

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių