Kas privalo teikti važtaraščius VMI?

Kiekviena logistikos įmonė ir verslo subjektas, užsiimantis krovinių gabenimu, puikiai žino, kad kiekvienas krovinys privalo turėti dokumentus. Vienas svarbiausių dokumentų yra krovinio važtaraštis, kuriame yra nurodoma pagrindinė informacija, tiek apie paties krovinio sudėtį ir paskirtį, tiek informacija apie tiekėją ir gavėją. Taip pat nurodoma ir visa krovinį gabenančios įmonės informacija. Ji yra teikiama realiu laiku, naudojantis išmania i.VAZ sistema, esančia Valstybinės mokesčių inspekcijos internetinėje svetainėje.

Svarbu atkreipti dėmesį į tai, jog kol nėra išrašyti krovinio važtaraščiai, jis negali būti vežamas į nurodytą vietą. Tad pirma pateikiama informacija VMI, o tik tada galima planuoti krovinio gabenimą. Ši sistema yra svarbi tam, kad būtų patogiau administruoti mokesčius ir tuo pačiu padeda sumažinti popierinių dokumentų, kurių administravimas taip pat kainuoja, kiekį.

Krovinio važtaraščius privalo teikti visi verslo subjektai, fiziniai ir juridiniai asmenys, užsiimantys komercinių krovinių gabenimu kelių transportu Lietuvos teritorijoje ir mokantys mokesčius Lietuvos Respublikoje. Visus važtaraščius privaloma pateikti ne anksčiau kaip likus 7 dienoms iki numatytos krovinio gabenimo dienos ir ne vėliau nei nurodyta krovinio išgabenimo data bei laikas, kuris yra nurodytas važtaraštyje.

Tai padaryti visai nesudėtinga, užtenka prisijungti prie VMI savitarnos elektroninėje svetainėje. Tačiau visada išlieka klaidų tikimybė, nes visa informacija yra suvedama rankiniu būdu. Toks darbas ne tik reikalauja papildomų laiko sąnaudų, bet ir gali užtraukti atsakomybę, jei teks taisyti įsivėlusias klaidas. Dėl šios priežasties, šį procesą reikėtų optimizuoti ir įsidiegti įrankį, kuris šį veiksmą leistų kuo labiau automatizuoti bei suteiktų galimybę matyti visą reikalingą informaciją realiu laiku. Tai galima padaryti papildžius turimą apskaitos sistemą specialiu programiniu įskiepiu, kuris leistų elektroninius krovinio važtaraščius automatiškai sugeneruoti ir perduoti tiek VMI, tiek į turimas įmonės apskaitos bei sandėlio valdymo sistemas. Tokiu būdu, ne tik paspartinsite logistikos procesus, bet ir išvengsite nereikalingos popierinės dokumentacijos, klaidų, o taip pat nereikės eikvoti nei papildomo laiko, nei kitų įmonės resursų.

Užsak.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių