Kokie pagrindiniai reduktorinių starterių privalumai?

Starteris yra vienas iš svarbiausių vidaus degimo variklio įrangos komponentų. Jo užduotis – iš akumuliatoriaus gaunamą elektros energiją paversti mechanine energija, kuri sukels alkūninio veleno judėjimą iki minimalaus savarankiškam darbui reikalingo greičio. Starteriai šiandien montuojami daugumoje transporto priemonių, tokių kaip lengvieji automobiliai, sunkvežimiai ar žemės ūkio traktoriai.

Kas yra reduktoriaus starteris?

Per pastaruosius kelis dešimtmečius rinkoje atsirado naujų tipų starterių, tai yra starteriai su reduktoriumi. Modelius ir starteris kaina rasite internete. Jie pasižymi tuo, kad turi mažesnį elektros energijos poreikį, reikalingą vidaus degimo varikliui užvesti. Šis efektas pasiekiamas starteryje naudojant planetinę pavarą. Kiti starterio elementai ir veikimo principas yra tokie patys kaip ir tradicinėse konstrukcijose.

Reduktoriaus starterio privalumai

Vienas iš reduktoriaus starterio pranašumų, palyginti su tiesioginės pavaros varikliu, yra sumažinta pavarų redukcinių variklių masė (svoris).

Kitas pavarų mažinimo starterio variklio privalumas yra tai, kad galima pasiekti didesnį variklio sukimosi greitį, palyginti su TDC kiekvieno variklio suspaudimo takto metu, net jei vidutinis sukimosi greitis išlieka maždaug toks pat kaip ir panašaus tiesioginės pavaros variklio. Teigiama, kad šis greičio padidėjimas, palyginti su TDC, pagerina dyzelinio variklio šalto užvedimo efektyvumą.

Reduktoriaus starteriniai varikliai taip pat yra efektyvesni nei tiesioginės pavaros varikliai. Tai reiškia, kad mažiau elektros energijos, kuri paverčiama mechanine energija, prarandama kaip šiluma. Vienas planetinės pavarų dėžės gamintojas nurodo iki 40 procentų sumažėjusią starterio variklio srovę naudojant reduktoriaus variklį, palyginti su panašiu tiesioginės pavaros varikliu. Tai reiškia, kad per paleidimo grandinę taip pat teka mažesnė srovė, todėl starterio variklio gnybtuose esanti įtampa yra didesnė, palyginti su tiesioginės pavaros starteriais.

Dauguma pavarų redukcijos starterio variklių yra švelnaus paleidimo varikliai. Dėl švelnaus paleidimo konstrukcijos armatūra lėtai sukasi, kai pavara su pritvirtinta krumpliaračio pavara slysta žiedinės krumpliaračio link. Dėl šio lėto krumpliaračio sukimosi yra didesnė tikimybė, kad krumpliaračio krumpliaratis visiškai susijungs su žiedine krumpliaračiu, kol bus visiškai sukama pavara, o tai sumažina žiedo ir krumpliaračio frezavimą.

Užsak.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių