• 29 lapkričio, 2021
|

Kokios liaudiškos priemonės gali padėti nuo knarkimo?

Knarkiate naktį, o ryte jaučiatės vangūs ir pavargę? O gal šalia jūsų lovoje gulintis knarkia ir neleidžia jums gerai išsimiegoti? Ar jau esate išbandę daug produktų ir vaistų, bet vis tiek knarkiate? Siūlome išbandyti šiuos liaudies patarimus ir jų siūlomas priemones, kurios padeda sumažinti knarkimą.

10 liaudies patarimų sumažinančių knarkimą

1. Geriausia yra miegoti ant šono, tam, kad kvėpavimo takai būtų laisvi. 

2. Nevartokite alkoholio ypač prieš miegą, nes jis suminkština gerklės audinius, o tai padeda dar garsiau ir lengviau vibruoti ir skleisti garsus gerklei.

3. Nerūkykite, bent jau prieš miegą, nes rūkymas taip pas sukelia knarkimą.

4. Vakare rinkitės maistą, kuris yra lengvai virškinamas. Tai leis jums ramiau miegoti ir geriau pailsėti. 

5. Atkreipkite dėmesį į pagalvę, galbūt būtent jos pakeitimas pagerins jūsų miegą ir sumažins knarkimą. 

6. Atsižvelkite į patalpų klimatą. Idealus variantas yra 18 laipsnių Celsijaus temperatūra ir 40–60% oro drėgmė.

7. Prieš einant miegoti praplaukite užsikimšusią nosį su nosies lašais arba fiziologiniu tirpalu (stiklinę šilto vandens sumaišykite su valgomosios druskos šaukšteliu, geriau jei tai rausvoji Himalajų druska.). 

8. Prieš miegą pasidarykite garų voneles. Į dubenį supilkite litrą verdančio vandens (būkite atsargūs) Įpilkite 3-5 lašus arbatmedžio eterinio aliejaus ir pridėję veidą prie garuojančio vandens kvėpuokite 10 minučių. Taip pat patariame užsidėti ant galvos rankšluostį, kad sulaikytumėte garus. 

9. Ant naktinio stalelio laikykite dubenėlį su trupučiu vandens ir į jį įlašinkite 20 lašų eukalipto aliejaus. Tai gali išvalyti orą ir pagerinti jūsų miegą.

10. Skalaukite burną pipirmėčių aliejumi. Užtenka kelis lašus lašinti į vandenį ir pagargaliuoti prieš einant miegoti. Skalavimas padeda susitraukti patinusiai burnos ir gerklės gleivinėms. 

5 liaudiškos priemonės padedančios sumažinti knarkimą

1. Vienas iš rekomenduojamų augalų yra Kinijos bazilikas arba Perilas. Tai aromatingas augalas, iš kurio sėklų išgaunamas aliejus, kuriame gausu omega 3, omega 6 ir flavonoidų. 

2. Kanapės tiek senovėje tiek ir dabar yra naudojamos kaip natūrali migdomoji ir raminanti priemonė. Taip pat jose gausu omega 3 ir 6 rūgščių bei flavonoidų. Yra įrodyta, kad efektyvus CBD aliejus naudingas ne tik žmonėms, turintiems REM miego sutrikimą – būklę, bet ir tiems, kurie knarkia ar turi nemigo problemų. CBD gali padėti mums miegoti ilgiau be nuolatinio pabudimo. Jei negalite gerai išsimiegoti, aukštos kokybės CBD aliejus gali padėti atsipalaiduoti ir nuraminti nervų sistemą, tuomet, kai ateina laikas miegoti.

3. Jei esate linkę knarkti dėl to, kad užsikimšusi nosis ar kosėjate, galite naudoti balzamiko eterinį aliejų arba jo papildus. 

4. Liaudies išmintis taip pat pataria prieš miegą pasidaryti užpilą su svogūno gabalėliais. Prieš miegą įsidėkite supjaustytą svogūną gabalėliais į vandenį. Palaikykite dvidešimt minučių, vėliau išimkite svogūną ir įdėkite medaus bei mėtų. Gerkite prieš einant miegoti. Svogūnas jau nuo seno yra laikoma natūrali priemonė mažinanti knarkimą. 

5. Medus taip pat padeda. Pagardinkite mėtų ir kanapių arbatą medumi ir gerkite prieš miegą. Jo prieš uždegiminės savybės palengvina gerklę ir užgulusią nosį. Be to, medus taip pat skatina geresnį miegą.

Jei knarkimas jus vargina dažnai, patariame apsilankyti pas gydytoją ir išsitirti tikrąsias knarkimo priežastis arba išbandykite mūsų rekomenduojamus būdus. Linkime ramaus ir gero miego.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių