Nuo spalio 17 d. keičiasi VMI klientų aptarnavimo padalinių darbo laikas
Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau –VMI) informuoja, kad siekiant efektyviau valdyti klientų aptarnavimui skirtą laiką, nuo spalio 17 d.keičiasi aptarnavimo padalinių darbo laikai visoje Lietuvoje. Rezervuoti laiką vizitui į padalinius penkiuose didžiausiuose Lietuvos miestuose (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Šiauliuose) bus galima nuo pirmadienio iki ketvirtadienio, o penktadieniais klientai paslaugas galės gauti nuotoliniu būdu. Visus VMI klientų aptarnavimo padalinių darbo laiko pokyčius galima pamatyti čia. Gargžduose klientai bus aptarnaujami pirmadieniais – antradieniais nuo 8.00 val. iki 17.00 val. (būtina išankstinė registracija).
„Aptarnavimo padalinių darbo organizavimo pokyčiai įgyvendinami atsižvelgiant į atvykstančių klientų srauto pasiskirstymą, taip siekiame efektyviau panaudoti aptarnavimo darbuotojų darbo laiką.Laiku, kai tiesiogiai neaptarnaus gyventojų padaliniuose, VMI specialistai teiks paslaugas telefonu, analizuos, vertins deklaracijas ar kitus mokestinius dokumentus bei, esant poreikiui, susisieks ir bendraus su mokesčių mokėtojais, kurie nepateikė ar klaidingai pateikė deklaracijas bei kitus mokesčių dokumentus“, – sako Vilniaus AVMI viršininkė Virginija Ginevičienė, pridurdama, kad šis sprendimas leis sutaupyti ir energetinių resursų, nes dalis darbuotojų dirbs nuotoliniu būdu.
VMI visuomet raginagyventojus aktyviai naudotis e.paslaugomis. Prisijungus prie Mano VMIar Elektroninio deklaravimo sistemos (EDS) jos pasiekiamosgyventojui patogiu laiku – darbo dieną ar savaitgalį. Neturint galimybės prisijungti prie VMI sistemų, paslaugas visomis darbo dienomis teikiame ir telefonu 8 5 2191 777. Klientai VMI padaliniuose laukiami iš anksto rezervavus laiką vizitui.
Daugiau informacijos mokesčių klausimais visuomet galima rasti VMI interneto svetainėje www.vmi.lt, pasikonsultuoti su VMI specialistais mokesčių klausimais galima paskambinus mokesčių informacijos telefonu1882(+370 5 260 5060).