Remontuojant Tilto g. tris mėnesius bus apylanka

Gargžduose ilgai visiems nervus gadinęs tuometinės Lietuvos kelių automobilių direkcijos ( dabar – VIA Lietuva) nebaigtas Tilto g. remontas pastaruoju metu – atnaujintas.
„Banga“ teiravosi, kaip vyksta remonto darbai, ar Tilto g., kurioje dabar eismas dėl remonto reguliuojamas šviesoforu, bus uždarytas ir kokiam laikui.
„Via Lietuva“ laikraščio „Banga“ redakcijai atsakė, kad vykdant projektą „Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 228 Dauparai–Gargždai–Vėžaičiai ruožo nuo 7,694 iki 8,714 km rekonstravimo darbai, įrengiant pėsčiųjų ir dviračių taką“, laikinai bus uždaromas eismas ir kreipiamas apylanka.
„Apylanka eis per krašto kelią Nr. 228 Dauparai–Gargždai–Vėžaičiai, magistralinį kelią A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ir krašto kelią Nr. 216 Gargždai–Kretinga. Jos ilgis – 8,7 km
Šiuo metu eismo organizavimo schema derinama su suinteresuotomis institucijomis, apie eismo uždarymą informuojamas bendrosios pagalbos centras (112), greitosios medicinos pagalba – policijos ir priešgaisrinių tarnybų ekipažai galės iš anksto suplanuoti alternatyvius maršrutus, nepatirdami netikėtų trukdžių. Taip pat informuojami autobusų parkai ir vežėjai, kad būtų pasiruošta transporto perorganizavimui ir vietos gyventojams, ypač mokiniams ir senjorams, kurie neturi galimybės naudotis kitu transportu kiltų kuo mažiau nepatogumų.
Suderinus eismo schemą ir informavus suinteresuotas institucijas, preliminariai nuo rugpjūčio pradžios iki spalio 30 d. eismas vyks apylanka.
Pagrindinė eismo uždarymo priežastis – saugus eismas. Atliekant darbus, kai technika dirba ant važiuojamosios dalies, kur vyksta transporto eismas, nėra galimybės užtikrinti visiškai sklandaus, nepertraukiamo ir maksimaliai saugau eismo.
Vykdant darbus, bus naudojamas mechanizmas, kurio plotis yra nuo 4 m iki 5 m, todėl pravažiuojančioms transporto priemonėms liktų minimalus atstumas, neužtikrinantis saugaus eismo. Kalamos spraustasienės ilgis – iki 10 m, ekskavatoriaus strėlės aukštis – 13 m. Šių darbų metu ekskavatoriaus manevravimui būtina ne mažesnė kaip 5 m pločio darbo zona.
Palikus galimybę daliniam eismui, vairuotojai dažnai elgiasi rizikingai: važiuoja per arti technikos, viršija maksimalų leistiną važiavimo greitį arba ignoruoja kelio darbus žyminčius ženklus. Tai padidina nelaimių riziką ir apsunkina darbus. Atsiprašome už nepatogumus“, – atsakyme „Bangos“ redakcijai rašo „Via Lietuva“.
Vilija BUTKUVIENĖ
