Nuo kitų metų vasario planuojamas naujas maršrutas rajone

Asociatyvi nuotr.

Atsižvelgiant į Priekulės miesto, Svencelės, Drevernos, Venckų kaimų gyventojų prašymus Klaipėdos rajono savivaldybėje sprendžiamas minėtų teritorijų gyventojų susisiekimo viešuoju transportu su Klaipėdos miestu pagerinimo klausimas.


Protokoliniu pavedimu Tarybos posėdyje politikai pritarė pavesti Administracijos direktoriui pasirašyti sutartį su VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ sutartį maršrutui Klaipėda–Priekulė‒Venckai. Autobusai turėtų pradėti važiuoti nuo 2023 m. vasario pradžios, nes įstaiga „Klaipėdos keleivinis transportas“ turi atlikti vežėjo parinkimo konkursą.
Savivaldybės tarybos nariams buvo pateikta informacija su prašymu pasiūlyti minėtą protokolinį pavedimą Administracijos direktoriui. Paaiškinta, kad Venckų kaimo gyventojams, Šilutės rajono savivaldybės administracijai atsisakius maršrutinio autobuso Ventė–Klaipėda, tapo problematiška pasiekti Priekulę ir Klaipėdą. Taip pat esą šiuo metu į Priekulę, Svencelę ir Dreverną važiuoja UAB „Vežeta“ autobusai, bet reisų skaičius, autobusų kokybė gyventojų netenkina. Maršrutiniai autobusai nevažiuoja šeštadieniais, sekmadieniais ir švenčių dienomis.
Paminėta, kad Savivaldybės administracija kreipėsi į UAB „Vežeta“, prašydama rasti galimybę padidinti reisų skaičių. Tačiau bendrovė atsisakė tai daryti, motyvuodama tuo, kad Savivaldybė nesubsidijuoja maršrutų, o kylančios kuro kainos nebeleidžia didinti reisų skaičių.
Savivaldybės administracija kreipėsi į VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“, prašydama pateikti preliminarią maršruto kainą: važiuojant 6 kartus per dieną iki Priekulės, 3 kartus iki Drevernos ir Svencelės, o šeštadieniais, sekmadieniais ir švenčių dienomis – atitinkamai 4 ir 2 kartus. Iki Venckų autobusas važiuotų 2 kartus per dieną.
VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ skaičiavimu, per metus maršruto išlaikymas rajono Savivaldybei kainuotų apie 42,4 tūkst. Eur. Maršrutas būtų priskirtas II bilietų tarifų zonai, keleiviai naudotųsi Klaipėdos mieste galiojančiais bilietais, tarp jų ir el. bilietu.
Savivaldybės tarybos posėdyje dalyvavęs įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ atstovas pabrėžė, kad poreikis išties matomas, tai esą būtų gyventojų kasdienės, o ne turistinės kelionės. Jis minėjo, kad paleidus maršrutus bus ir toliau analizuojama, ar autobusai važiuoja nustatytu laiku, ar nesusidaro spūsčių. Tiesa, dėl gauto Priekulės bendruomenės pageidavimo atvykus į Klaipėdos miestą važiuoti ir po jį minėtos bendrovės atstovas pastebėjo, kad esą geriau būtų atvežti keleivius iki pietinės miesto dalies, iš kur Klaipėda pasiekiama daugeliu kitų variantų.


Monika CALZONAITĖ

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių