Priekulės aplinkkelį vėl paženklino avarija

Praėjusią savaitę Priekulės aplinkkelyje įvyko kraupi avarija – dvipusio eismo kelyje apsisukti sumanęs jaunas vairuotojas rėžėsi į priešprieša atvažiuojantį automobilį. Iš viso susidūrė trys transporto priemonės, o kaltininko keleivis sunkios būklės atsidūrė reanimacijoje. Prieš dvejus metus atidarytas aplinkkelis periodiškai prišaukia nelaimes, tačiau kelininkai saugumo klausimą peradresuoja vairuotojams.

Praėjusį trečiadienį apie 15.30 val. Priekulės aplinkkelyje susidūrė trys automobiliai.

Jaunas Žemaičių Naumiesčio gyventojas, vairuodamas automobilį „Renault Espace“, ketino aplinkkelyje apsisukti. Tuo metu į lengvojo automobilio galą trenkėsi sustabdyti nespėjęs sunkvežimis. „Renault Espace“ buvo išsviestas į priešingos krypties eismo juostą ir čia į jo šoną įsirėžė priešais važiavęs visureigis „Toyota Land Cruiser“. Per avariją sunkiai sužalotas „Renault Espace“ keleivis – 24 m. vaikinas. Smūgis buvo toks, kad saugos diržu prisisegęs jis išsinėrė iš diržo ir buvo išmestas iš automobilio. Vaikinas sunkios būklės gydomas reanimacijoje. Pirminiais duomenimis, dėl avarijos kaltas „Renault Espace“ vairuotojas.

2013 m. pabaigoje atidarytas aplinkkelis į griovį yra pasiuntęs ne vieną vairuotoją. Valstybinės reikšmės kelią prižiūrinčios VĮ „Klaipėdos regio­no keliai“ direktorius Petras Kaučikas „Bangai“ aiškino, kad kelininkams aplinkkelio problemos žinomos, tačiau avaringumas siejamas tik su dviem atkarpomis – įvažiavimu į aplinkkelį nuo Priekulės pusės ir išvažiavimu iš aplinkkelio ties Dituva. Esą ištisoje kelio atkarpoje, kuri driekiasi 6,5 km, yra visos būtinos saugumo priemonės, o avarijos kyla per vairuotojų neapdairumą. Maksimalus greitis čia leidžiamas 90 km/h.

„Kalbant apie bendrą avaringumą, mums žinoma didžiausia problema ties išvažiavimu iš aplinkkelio į senąjį kelią Klaipėdos link. Kažkodėl ties šia sankryža vairuotojai kartais vis dar nepaiso ženklų ir važiuoja tiesiai, nors reikia sustoti. Dėl to čia numatyta įrengti žiedinę sankryžą. Negaliu garantuoti, bet galbūt ji atsiras dar šiemet“, – vylėsi P. Kaučikas. Anot jo, pavojingų manevrų pasitaiko ir ties įvažiavimu į aplinkkelį nuo Priekulės pusės. Ten vairuotojai taip pat turi atidžiai sekti kelio ženklus. „Guodžiame ir guodžiamės, kad nesusipratimai laikini. Vairuotojai turėtų įprasti prie ženklinimo“, – sakė kelininkų vadas. Anot P. Kaučiko, jo įvardintose avaringose sankryžose įrengtos ir saugumo salelės, ir kalneliai, taigi avarijoms kelią tikimasi užkirsti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių