„Regitroje“ vairavimo egzamino nesulaukė: strigo sistemos, stigo informacijos

Pernai buvo priimta net 136 676 vairavimo teorijos egzaminų bei 144 465 praktikos egzaminų. Tai yra atitinkamai 11 proc. ir 7 proc. daugiau nei 2023 m. Jau keletą metų stebimas norinčiųjų laikyti vairavimo egzaminą augimas.
Gargždiškė ir jos sūnus, atvykę į „Regitros“ padalinį Klaipėdoje laikyti vairavimo egzamino, patyrė nemalonią situaciją. Suplanuotas egzamino laikas nuėjo šuniui ant uodegos.
Apie 30 žmonių, laukusių vairavimo įgūdžių patikrinimo, kankinosi nežinioje: mat kaip tik tuo metu kažkas atsitiko kompiuterinėms sistemoms, tačiau esą žmonės informacijos, kada gedimas bus pašalintas, laukė ilgokai.
„Regitros“ atstovai „Bangai“ paaiškino, jog pašalinus sistemos gedimą su kiekvienu klientu buvo derinamas naujas nesuteiktos paslaugos laikas.
Niekas nieko nežinojo
Birželio 19 d. popiete, kai turėjo vykti vairavimo egzaminas, „Regitroje“ dėl nežinios netekusi kantrybės gargždiškė (vardas, pavardė redakcijai žinomi – aut. pastaba) žinute kreipėsi į „Bangos“ redakciją: „Klaipėdoje apie 30 žmonių laukiame egzamino jau daugiau nei pusę valandos. Viskas čia yra užstrigę: kompiuteriai, telefonai, o darbuotojai tik pečiais traukia. Niekam negalime prisiskambinti ir niekas nieko nežino. Visi laukiantieji stresuoja. Visgi prisiskambinau į Vilnių, pasakė, kad nežino, kas atsitiko su „Regitros“ sistema ir nežino, kada veiks“, – akcentavo informacijos stoką klientams gargždiškė.
Moteris atkreipė dėmesį, kad visi žmonės planuoja savo laiką iš anksto, be to, svarbaus egzamino laukia įsitempę, o čia akibrokštas – atvykus į „Regitros“ padalinį Klaipėdoje, jokio aiškumo. „Turėjome su sūnumi išvažiuoti nesulaukę egzamino. Pikta, kai tokia netvarka, o pinigus už paslaugas tenka nemažus sumokėti“, – „Regitrai“ priekaištus žėrė moteris. Jos nuomone, jei klientai sumoka pinigus už paslaugą, tai ją reikia atlikti kokybiškai ir nedelsiant informuoti klientus, jei kas nors atsitiko.
Piktinosi nesklandžiu procesu
„Bangos“ redakcija tuoj po skaitytojos žinutės paaiškinimo dėl minėtos situacijos telefonu kreipėsi į „Regitros“ spaudos atstovę Eglę Bačionytę. Po pusvalandžio ji informavo, kad kompiuterinės sistemos gedimas jau pašalintas, o su klientais derinamas jiems patogus kitas laikas laikyti egzaminą. „Mano žiniomis, su klientais kalbėjosi ir Klaipėdos padalinio vadovas“, – sakė E. Bačionytė.
„Visgi esu pikta“, – atsiliepė gargždiškė, tą dieną su sūnumi nesulaukusi vairavimo egzamino. „Registracijos ir vietos egzaminui reikia laukti po kelias savaites. „Regitra“ tokius pinigus lupa už paslaugas, o neužtikrina sklandaus proceso“, – savo nuomonę dėstė skaitytoja.
Tuo tarpu pranešime žiniasklaidai „Regitra“ teigia, kad „šiuolaikinėje visuomenėje įmonių sėkmę vis dažniau lemia ne tik teikiamų paslaugų kokybė ar efektyvumas, bet ir gebėjimas atliepti visų žmonių poreikius – nepriklausomai nuo jų amžiaus, fizinių galimybių, tautybės ar įsitikinimų.“
Deja, minėtos gargždiškės poreikis dalyvauti vairavimo egzamine, nors ir atvyko laiku ir susimokėjo už paslaugą, nebuvo atlieptas. Tikėkimės, jog tai – vienkartinis atvejis. Šiemet 25-ąsias įkūrimo metines mininti „Regitra“ deklaruoja, kad įmonės vienas iš klientų aptarnavimo principų yra būtent empatija, o jos kaip tik ir pritrūko minėtoje situacijoje: laukiantys egzamino žmonės yra labiau įsitempę, o tuo momentu informacijos stoka juos dar labiau sujaudino.
Vilija BUTKUVIENĖ
Asociatyvi nuotr.