Paskelbti didžiausio „Baltic Brands“ tyrimo rezultatai: Valstybinių miškų urėdija – draugiškiausia aplinkai įmonė Lietuvoje
Jau beveik du dešimtmečius atliekamas „Baltic Brands“ tyrimas renka įžvalgas apie Lietuvos, Latvijos, Estijos vartotojus bei stipriausius prekės ženklus, veikiančius Baltijos šalyse. Tai – pati didžiausia ir išsamiausia prekės ženklų ir gyvenimo būdo studija visose trijose šalyse, padedanti suprasti vartotojus ir jų požiūrį į skirtingus prekės ženklus. Rugsėjo 20 d. Rygoje vykusių apdovanojimų metu paaiškėjo, kad Valstybinių miškų urėdiją visuomenė mato kaip draugiškiausią aplinkai įmonę Lietuvoje ir vieną iš mylimiausių prekės ženklų Baltijos šalyse.
„Džiaugiamės ir esame dėkingi, kad visuomenė vertina mūsų darbą ir mato mus kaip draugiškiausią aplinkai įmonę Lietuvoje bei vieną mylimiausių įmonių Baltijos šalyse. Šis įvertinimas yra visos didžiulės VMU komandos pastangų atspindys bei įkvėpimas toliau dirbti atsakingai, puoselėjant visų mūsų turtą – Lietuvos miškus,“ – sako Valstybinių miškų urėdijos generalinis direktorius Valdas Kaubrė.
Kasmet „Baltic Brands“ tyrime dalyvauja apie 3000 „Norstat“ apklausiamų respondentų iš Baltijos šalių, kurie atsako į kelis šimtus asmeninių klausimų apie savo pomėgius, požiūrį, vertybes, charakterio savybes. Taip pat, atsakydami į klausimus, respondentai įvertina beveik 600 prekės ženklų, priklausančių įvairioms kategorijoms.
Tyrimo metu gyventojų išreikšta nuomonė apibrėžia santykį su prekės ženklais, žinomumą, ketinimą pirkt/nepirkti, „meilę“. Taip pat prekės ženklai vertinami 5-iose kategorijose: kokybė, vertė už pinigus, socialinė atsakomybė, draugiškumas aplinkai ir išskirtinumas – šiemet vartotojai išskirtinumą vertino kaip humoro jausmo kriterijų.
„Baltic brands“ tyrimo metu respondentai įvardija geriausiai jų santykį su konkrečiu prekės ženklu nusakantį teiginį: „Nesu girdėjęs apie šį prekės ženklą“, „Tikriausiai arba tikrai nepirkčiau“, „Pasvarstyčiau, ar pirkti“, „Tikrai pirkčiau“, „Tikrai pirkčiau ir jis – vienas mano mėgstamiausių“. Tuos žmones, kurie apibūdina savo santykį su prekės ženklu „Tikrai pirkčiau ir jis – vienas mano mėgstamiausių“, tyrimo organizatoriai įvardija mylinčiais prekės ženklą, o prekės ženklus, kurie turi didžiausią mylinčiųjų skaičių – mylimiausiais prekės ženklais.
Vartotojų šiemet išrinktas aplinkai draugiškiausių įmonių penketukas: Valstybinių miškų urėdija, Vinted, Auga, Enefit ir Žalia giria. Apdovanojimų ceremonijos metu paaiškėjo, kad Lietuvoje, draugiškiausių aplinkai įmonių kategorijoje, nugalėjo Valstybinių miškų urėdija.
„Baltic Brands“ tyrimą Lietuvoje kuruoja integruotos komunikacijos agentūra „Sons & Daughters“. Tyrimo metu apklausiami gyventojai nuo 15 iki 74 m. amžiaus. Tyrimas Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atliekamas birželio-liepos mėn.
Kitais metais „Baltic Brand Forum & Awards“ vyks Vilniuje, rugsėjo 26 dieną.
Pranešimas spaudai