Giruliuose iškils pasaulinio lygio terminio vandens „Hilton“ SPA viešbutis

Šių metų pabaigoje Klaipėdos Girulių pajūryje prasidės vieno ambicingiausių sveikatinimo ir turizmo objektų Lietuvoje statybos. Tai – „Hilton“ tinklui priklausysiantis talasoterapinis viešbutis su didžiausiu Šiaurės Europoje terminio vandens SPA. 168 prabangių kambarių viešbutis su 3 000 kv. m sveikatingumo kompleksu duris atvers 2028 m. pabaigoje, į jį investuojama 65 mln. eurų.
Tai bus pirmasis pasaulinio viešbučių tinklo „Hilton Hotels & Resorts“ viešbutis Lietuvoje. Jo vystytoja – bendrovė RELEVEN, valdytoja – „Apex Alliance“. Talasoterapija (graikų k. thalasso – jūra) – sveikatinimo procedūros, kuriose naudojami natūralūs jūros ištekliai.
„Matome tai kaip ypatingą galimybę Lietuvoje įgyvendinti pasaulinio lygio projektą. Jis nenusileis Baden Badeno SPA Vokietijoje, „Aqua Dome“ Austrijoje, „San Pellegrino“ Italijoje ar „Blue Lagoon“ Islandijoje, tačiau bus inovatyvesnis ir modernesnis. Šiaurinėje Europos dalyje nėra tokio masto terminio vandens centro, o mūsų tikslas – pastūmėti Lietuvos pajūrį tapti nauja traukos vieta pasauliniame turizmo žemėlapyje“, – sako RELEVEN plėtros vadovas Viktoras Zubrecovas.
Kuria ypatingą koncepciją
Projekto išskirtinumas – iš daugiau kaip 1 km gylio išgaunamas natūralus terminis mineralinis vanduo, kuris bus naudojamas ne tik 1 000 kv. m paviršiaus ploto vidaus ir lauko baseinams, bet ir gydomosioms procedūroms. Daugiau nei pusė komplekso baseinų bus lauke, juose naudojamas terminis vanduo bus šiltas ištisus metus. Kompleksas perteiks ir atspindės Baltijos jūros pakrantės unikalumą, jame bus teikiamos moderniausios ilgaamžiškumą skatinančios paslaugos.
„Tai bus pirmasis „Hilton Hotels & Resorts“ ženklo viešbutis mūsų grupės portfelyje ir pirmasis natūralaus terminio vandens SPA viešbutis. Turėdami patirties prabangių viešbučių su SPA valdyme, padedame sukurti tinkamiausią projekto koncepciją – jis pasižymės darna su gamta ir pajūrio kraštovaizdžiu, holistiniu požiūriu į architektūrą ir interjerą bei teiks išskirtinę poilsio ir sveikatinimosi patirtį svečiams“, – sako Brigita Aleksandravičiūtė, „Apex Alliance Hotel Management“ verslo plėtros vadovė Europoje.
Sustiprins Klaipėdos ekonomiką
Pasak Klaipėdos miesto mero Arvydo Vaitkaus, tokio lygio investicijos stiprina viso regiono ekonomiką ir tarptautinį matomumą.
„Šio prekės ženklo atėjimas į Klaipėdą yra svarbus ir ilgai lauktas. Tai – naujos darbo vietos, papildomos pajamos paslaugų sektoriui, restoranams, tiekėjams. Konferencijų erdvės leis pritraukti daugiau verslo renginių, o SPA centras papildys rekreacinę infrastruktūrą, kuria galės naudotis ir klaipėdiečiai. Siunčiama aiški žinutė, kad Klaipėda atvira aukštos kokybės projektams“, – sako meras.
2023 m. tiesioginės užsienio investicijos Klaipėdos apskrityje siekė daugiau kaip 2,2 mlrd. eurų, o turistų srautas 2024 m. – beveik 790 tūkst. žmonių. Tikimasi, kad pasaulyje žinomas viešbučio vardas dar labiau padidins užsienio turistų skaičių ir prisidės prie Klaipėdos, kaip kurortinio miesto, reputacijos stiprinimo.
Statomas pagal aukščiausius tvarumo standartus
Naujasis poilsio centras išsiskirs ne tik prabanga, bet ir tvarumu: jo pagrindinis energetikos šaltinis bus geotermija.
30 000 kv. m žemės plote statomas kompleksas suprojektuotas pagal „BREEAM Excellent“ standartus, užtikrinant itin mažą anglies dvideginio pėdsaką. Viešbučio architektūra sukurta taip, kad būtų išsaugoti teritorijoje augantys medžiai ir kompleksas darniai integruotųsi į Girulių pušyno kraštovaizdį.
„Hilton“ vardas – stiprus teigiamas tarptautinis signalas
Pašnekovai tikina, kad „Hilton“ sprendimas suteikti franšizę šiam projektui rodo pasitikėjimą Lietuvos turizmo potencialu. Šiuo metu šalyje veikia trys „Hilton“ tinklui priklausantys viešbučiai – Vilniuje ir Palangoje, tačiau terminio vandens SPA Klaipėdoje pirmasis Lietuvoje turės „Hilton Hotels & Resorts“ ženklą.
„Hilton“ kelia itin aukštus reikalavimus vietovei, infrastruktūrai ir paslaugų kokybei. Tai, kad Giruliai atitiko visus kriterijus, yra reikšmingas pasiekimas Lietuvai. Tikime, kad pasaulinis „Hilton“ žinomumas, 218 mln. lojalių „Hilton Honors“ programos narių ir kurortinis viešbučio formatas padės pritraukti daugiau užsienio svečių“, – teigia B. Aleksandravičiūtė.
2024 m. pabaigoje „Hilton“ valdė daugiau nei 8 600 objektų su beveik 1,3 mln. kambarių 140 šalių ir teritorijų. Europoje „Hilton“ turi daugiau nei 480 viešbučių su 97 000 kambarių. Pagal pernai 11,6 mlrd. JAV dolerių siekusią prekių ženklo vertę, „Hilton“ jau devynerius metus yra viso pasaulio viešbučių lyderis.
Apie RELEVEN
Nekilnojamojo turto plėtotoja RELEVEN aktyviai investuoja į tvarios aplinkos kūrimą. Bendrovės projektai pasižymi ilgalaike verte ir užtikrina tvarų bei šiuolaikišką gyvenimą. RELEVEN vysto projektą „Horizontai“ centrinėje Vilniaus verslo rajono dalyje Lvivo gatvėje, į kurį per tris etapus planuoja investuoti 200 mln. Eur, taip pat vysto projektus Vilniaus senamiestyje, Žvėryne ir centre, o šalia būsimojo viešbučio Giruliuose yra išplėtojusi gyvenamųjų namų ir butų kvartalą „Kopos žuvėdra“.
Apie „Apex Alliance“
„Apex Alliance“ – tai tarptautinė viešbučių vystymo ir valdymo grupė, kurios investicijų portfelis siekia 627 milijonus eurų. Grupės įmonė „Apex Alliance Hotel Management“ valdoglobalių prekės ženklų „Hilton“, „Marriott“ ir „Radisson“ viešbučius, kurių kompanijos portfelyje šiuo metu yra 17: Šveicarijoje, Italijoje, Rumunijoje, Lenkijoje, Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.


