Rajono Savivaldybėje – prekės ženklo paieškos

Dinozaurų parkas, Karklė, Zoologijos sodas – tai tik dalis Klaipėdos rajone turistų pamėgtų vietų, kurios neretai priskiriamos uostamiesčiui. Klaipėdos rajono savivaldybė susiduria su jos atpažinimo, tinkamo ir nuoseklaus savęs pristatymo problema tiek regioniniu, tiek nacionaliniu ir tarptautiniu lygmeniu.

Dėl to pirmą kartą yra kuriamas rajono Savivaldybės prekės ženklas bei rinkodaros ir komunikacijos strategija. Visa tai Savivaldybės biudžetą patuštins 9 438 Eur.

Išskyrė keturias kryptis

Klaipėdos rajono savivaldybės administracijos Strateginio planavimo ir investicijų skyriaus vedėja Raimonda Kučinskaitė informavo, jog buvo vykdyta apklausa prekės ženklo kūrėjui parinkti ir rinkodaros bei komunikacijos strategijai sukurti. Ją laimėjo konsultacijų verslui ir viešajam sektoriui kompanija „Iconus“. Kaip jau minėta, tam skirta per 9 tūkst. Eur.

Klaipėdos rajono savivaldybės administracijai „Iconus“ partneris Algirdas Sabaliauskas neseniai pristatė keturias galimas prekės ženklo plėtojimo kryptis. Pirmoji – investicijų kryptis. Tokiu būdu būtų pritraukta daugiau investicijų, užsienio kapitalo, mažėtų nedarbo, tačiau padidėtų tarša, taip pat reikėtų steigti naują administracinį organą, kuris būtų atsakingas už investuotojų pritraukimą, vyktų į parodas, megztų ryšius ir kt. „Antroji kryptis orientuota į jaunimą, tai lengvai pasiekiama ir sudominama grupė. Trečioji – turizmas „Be bilieto atgal“. Tikslas, kad čia persikeltų gyventi kuo daugiau žmonių. Privalumas tas, kad kraštas taptų turtingesnis, tačiau minusas – rizika dėl chaotiško rajono vystymosi. Ketvirtoji kryptis – pajūris ir pamarys. Tam būtinas vandens turizmo ir susisiekimo vystymas. Klaipėdos rajonas save jau pristato kaip keturių vandenų kraštą, tačiau vien žodžių nepakanka, reikia investicijų, sistemingo darbo“, – aiškino A. Sabaliauskas.

Prasidės kūrybinės dirbtuvės

Pasak „Iconus“ atstovo, kuri iš šių sričių ar net kelių sintezė bus pasirinkta, paaiškės vyksiančiose kūrybinėse dirbtuvėse. Jose kviečiami dalyvauti Klaipėdos rajono savivaldybės tarybos nariai, Administracijos darbuotojai, verslo, bendruomenių atstovai.

„Iki šiol apie Klaipėdos rajoną girdime daug ir įvairių žinių, tačiau koncentruotos informacijos stinga. Svarbu pasirinkti vieną ar kitą sritį ir ją viešinti įvairiomis priemonėmis. Mūsų sukurtas prekinis ženklas bus kažkoks grafinis vaizdas, šūkis ir grafinių elementų rinkinys, vadinamasis „brendbukas“, – „Bangai“ dėstė „Iconus“ atstovas A. Sabaliauskas.

Strateginio planavimo ir investicijų skyriaus vedėja R. Kučinskaitė teigė, kad didžiausias Savivaldybės suinteresuotumas yra turizmo skatinimas: „Turime daug išskirtinių objektų, sukurtų tiek Savivaldybės pastangomis, tiek privatininkų. Pati dalyvauju įvairiuose forumuose, bendradarbiaujame su kitomis Savivaldybėmis. Tenka pastebėti, kad mūsų objektus jie neretai įvardija kaip Klaipėdos. Galbūt yra rinkodaros spragos, be to, mūsų teritorija gana didelė, žinoma, įtakos turi ir ribojimasis su Klaipėda. Mums svarbiausia, kad turistas, aplankęs vieną ar kitą objektą, susidomėtų, o kas dar yra Klaipėdos rajone.“

Išgryninus prekės ženklo kryptį visa informacija bus pateikta viešam vertinimui, bus laukiama konstruktyvios kritikos, pastebėjimų. Gyventojai savo nuomones gali pareikšti ir dabar „Bangos“ laikraščiui arba „Iconus“ atstovams el. p. adresu iconus@iconus.lt.


KOMENTARAS

  • Gargždų miesto bendruomenės pirmininkas Ovidijus JANKAUSKAS: „Kad Klaipėdos rajonui reikia prekės ženklo, nėra abejonių. Tačiau pirmiausia turi būti išgrynintos stipriosios mūsų krašto pusės, įvertintos ir silpnybės. Pagaliau patys valdininkai turi apsispręsti, kuria linkme vystyti rajoną. Svarstant ekspromtu, pirma mintis ateinanti į galvą, kuo esame išskirtiniai, kad turime priėjimą ir prie jūros, ir prie Kuršių marių, taip pat teka Minijos upė. Potencialo yra, Klaipėdos rajonas driekiasi strategiškai palankioje vietoje. Be to, turime įdomių objektų. Tačiau kai nuvažiuoju į kitus Lietuvos didmiesčius ar net į Rygą, tenka atsigirsti, kad kiti gargždiškius žino tik kaip šūkio „Kas laimės, kas laimės? – Gargždų „Banga“ autorius.“

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių

Skip to content