Renkami paslaugiausi Lietuvos pašto darbuotojai
Lietuvos paštas skelbia gegužę Gero aptarnavimo mėnesiu ir kviečia rinkti geriausiai klientus aptarnaujančius Lietuvos pašto darbuotojus. Gyventojai galės įvertinti paštų ir finansinių paslaugų „PayPost“ skyrių darbuotojų bei LP EXPRESS kurjerių darbą.
„Jau penktus metus iš eilės organizuojame paslaugiausių Lietuvos pašto darbuotojų rinkimus. Džiugu, kad kasmet vis daugiau klientų aktyviai įsitraukia į balsavimą ir reiškia savo atsiliepimus apie Lietuvos pašto darbuotojus, kuriuos apdovanojame už kokybišką ir profesionalų darbą“, – pažymėjo Lietuvos pašto Pašto tinklo tarnybos direktorė Inga Dundulienė.
Įvertinti Lietuvos pašto darbuotojų aptarnavimą galima užpildžius specialią anketą, esančią internetiniame Lietuvos pašto tinklalapyje www.lietuvospaštas.lt, arba savo išmaniu įrenginiu nuskenavus QR kodą, kurį galima rasti ant plakatų, kabančių šalies paštuose. Taip pat atsiliepimus apie Lietuvos pašto darbuotojus galima išreikšti paskambinus telefonu 8 700 55 400.
Norint pagirti darbuotoją už gerą aptarnavimą svarbu įsiminti jo vardą ir pavardę, taip pat paštą ar „PayPost“ skyrių, kuriame klientas buvo aptarnautas. Balsuojant už LP EXPRESS kurjerį pakaks įsidėmėti kurjerio vardą ir pavardę. Visą gegužę LP EXPRESS kurjerių pristatomos siuntos bus paženklintos QR kodu, kurį išmaniuoju įrenginiu nuskenavus iškart bus galima už juos balsuoti.
Taip pat gyventojai kviečiami įsiamžinti asmenukėje su paslaugiausiu Lietuvos pašto darbuotoju (jam sutikus) ir nuotrauką atsiųsti el. paštu facebook@post.lt, į Lietuvos pašto „Facebook“ paskyrą arba kelti į „Instagram“ su žyma #geroaptarnavimomėnuo. Geriausių nuotraukų autoriai bei 10 klientų, balsavusių už Lietuvos pašto darbuotojus, burtų keliu bus apdovanoti specialiais prizais.
Balsuoti už geriausiai aptarnaujančius Lietuvos pašto darbuotojus bus galima iki gegužės 31 dienos.