Juodkrantėje – modernus turistinis takas

Nespėjus nukirpti Juodkrantės naujojo tako atidarymo juostelės, juo jau zujo patenkinti dviratininkai.

 

Pirmadienį Juodkrantėje Kuršių nerijos nacionalinio parko iniciatyva atidarytas 2 km ilgio naujas pėsčiųjų ir dviračių takas, kuris pasitarnaus saugesniam susisiekimui ir, teigiama, pritrauks daugiau turistų.

Dviračiais keliauti pigiau

Netoli kormoranų kolonijos įrengto tako atidaryme dalyvavo Neringos savivaldybės meras Darius Jasaitis, Kuršių nerijos nacionalinio parko direktorė Aušra Feser, Kretingos miškų urėdijos, Lietuvos automobilių kelių direkcijos, Klaipėdos regiono kelių atstovai. Meras D. Jasaitis pasidžiaugė, jog nuo šiol bus saugesnis susisiekimas, nes anksčiau dviratininkai ir pėstieji judėdavo siaura pakele. Taip pat atsivers ir didesnės galimybės turizmui. Savo ruožtu girininkai juokavo, kad turistams nebeliks poreikio žengti į mišką, nes įrengtas patogus vaizdingas takas, todėl jie mažiau pasigaus erkių. Kartu ir miškai bus saugesni dėl gaisro tikimybės.

„Mums šio tako atidarymas – didelėš ventė. Dvejus metus vyko projektavimo, statybos darbai. Manome, jog naujasis takas bus populiarus. Pats dviračių turizmas labai populiarėja, nes taip keliauti gerokai pigiau. Mat į Juodkrantę galima atplaukti laivais kartu su dviračiais iš Klaipėdos, Drevernos, ir tai kainuoja mažiau negu persikelti keltu į Smiltynę ir į parko teritoriją įvažiuoti savo automobiliu“, – sakė A. Feser. Kaip tik nuo birželio 20 dienos net dvigubai, nuo 10 iki 20 eurų,  pabrango ekologinis mokestis už automobilį. O štai reisas greitaeigiu laivu „Smiltynė“ iš Klaipėdos į Juodkrantę vienam keleiviui kainuoja 11 eurų, dviratis keliamas veltui. O iš Drevernos uostelio bilietas į Juodkrantę kainuoja tik po 3 eurus pirmyn ir atgal.

Takui – naujos technologijos

Naujojo Juodkrantės tako įrengimas kainavo 220 tūkst. eurų, kuriuos skyrė Kelių direkcija. Įdomu tai, kad įrengiant šį taką buvo panaudotos net trijų rūšių medžiagos. Pasak kelininkų, apie 700 metrų tako dalis yra medinė, poliai sukalti į pelkėtą gruntą. O 530 metrų tako atkarpai įrengti panaudota šiuolaikiška medžiaga – grunto stabilizavimo preparatas UPD. Ši danga yra gerokai pigesnė negu asfaltas, atrodo kaip žvyrkelis, tačiau žymiai patvaresnis, nedulkėtas, technologija draugiška aplinkai. Likusi tako dalis padengta asfaltu.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių