Lietuviškas kalėdinio šokio iššūkis plinta „TikTok“ platformoje

Pagal Džordanos Butkutės kūrinį „Vienas namuose“ atliekamas nuotaikingas šokis sukėlė didžiulę susidomėjimo bangą „TikTok“ socialiniame tinkle. Vos per kelias savaites „Tele2 Inovacijų biuro” eksperto Arnoldo Lukošiaus iššūkio įrašai sulaukė kelių šimtų tūkstančių peržiūrų.

Žaibiškai plintančio iššūkio vaizdo įrašuose A. Lukošius atlieka tuos pačius šokio judesius unikaliose Vilniaus ir Kauno vietose. Šventiška nuotaika ir energija spinduliuojantis šokis jau buvo sušoktas prie kalėdinės Vilniaus miesto eglutės, Gedimino prospekte, „Tele2” salone, biure, prie prekybos centro „GO9” ir pagrindinėje Kauno miesto gatvėje – Laisvės alėjoje. Kai kuriuose vaizdo įrašuose prie A. Lukošiaus šokio prisideda ir „Tele2” darbuotojai.

A. Lukošius tikina, kad jo šokis išreiškia džiaugsmą, kad šiemet vėl turime galimybę šventes sutikti su artimiausias žmonėmis. Išbandymo įrašai jau per pirmąją savaitę sulaukė didelio susidomėjimo. „TikTok“ socialiniame tinkle kai kurie iš jų buvo peržiūrėti daugiau nei 100 tūkstančių kartų ir pasidalinti kiek daugiau nei 300 kartų.

Energingas šokis yra atliekamas pagal Lietuvos popscenos karalienės Džordanos Butkutės dainą „Vienas namuose“, kuri skambėjo ir kalėdinėje „Tele2” reklamoje. Pagrindinis šokio iššūkio herojus – A. Lukošius, kuris daug kam gerai atpažįstamas iš 2006 metais „Eurovizijos“ konkurse atlikto įspūdingo šokio. Dabar nuotaikingi A. Lukošiaus judesiai stebina visą pasaulį ir sparčiai populiarėja „TikTok“ platformoje.

A. Lukošius prie iššūkio ragina prisijungti ir kitus socialinio tinklo „TikTok“ vartotojus bei žymėti jį įkeliamuose vaizdo įrašuose. Vienas iš šio iššūkio dalyvių turės galimybę laimėti „Huawei P Smart Pro“ telefoną.

Pranešimas žiniasklaidai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių

Skip to content