Apsipirkimas savitarnos kasoje apkarto

Asociatyvi nuotr.

Vis daugiau žmonių, siekdami taupyti savo laiką, įpranta atsiskaityti prekybos centruose savitarnos kasose. Tačiau į „Bangą“ kreipęsis Arūnas sako turėjęs karčios patirties IKI prekybos centro savitarnos kasose, tad nutarė pasidalinti savo istorija su „Bangos“ skaitytojais.


Teigia praradęs 1 Eur
Dar rugpjūčio 2 dieną rajono gyventojas norėjo apsipirkti Gargždų IKI prie savitarnos kasos. Apie 12.15 val. jis priėjo prie vidurinės savitarnos kasos. Suma už kavą ir kiaušinius išėjo 1,93 Eur. „Įmečiau dvi monetas po 0,50 ct ir 1 Eur. Viską išmetė lauk, tada vėl įmečiau ir man iškrito dvi monetos po 0,50 ct. Tačiau 1 Eur jau nebebuvo. Paėmiau monetas ir vėl įmečiau. Nebeišmetė, bet rašė ekrane, kad dar liko mokėti 0,93 ct. Prižiūrėtojos nebuvo, tad ją pasikviečiau. Ji pasakė, jog nesąmonė, kad 1 Eur nepriskaičiavo. Pasikvietėme parduotuvės vedėją, ji skambino į Vilnių, tačiau taip pat replikavo, kad kompiuteris nerodo, tad esą nieko nemečiau“, – dėstė vyras. Jam nenusileidus, IKI darbuotojos nuėjo į kabinetą pažiūrėti, ką rodo kameros, pirkėjo neįleido. „Laukiau daugiau nei 5 min. O kai išėjo, pareiškė, kad nieko nemečiau ir išvadino visaip. Nebepirkau tų prekių iš principo. Išėjau į kitą prekybos centrą. Suma, kurią praradau, juokinga, tačiau dabar man aišku, kodėl IKI tokia nepopuliari savitarna, nes visada būna ilgiausia eilė prie kasos“, – savo nuomonę dėstė gargždiškis.
Kita gargždiškė pastebėjo, kad dalis nuolaidų yra taikoma IKI tik atsiskaitant kasoje, bet ne savitarnoje. „Ar taip gali būti?“ – teiraujasi moteris.


Patikrinus pažeidimų nerado
IKI komunikacijos vadovė Vaida Budrienė „Bangai“ atsakė, jog pirmiausia atsiprašo kliento dėl susidariusios situacijos. „Rugpjūčio 2 d. rajono gyventojas apsipirko parduotuvėje savitarnos kasoje. Nepaspaudęs mokėti grynaisiais mygtuko, pirkėjas iš karto įmetė pinigus. Savitarnos kasa pinigų nepriėmė ir įmesti pinigai iškrito tam tikroje skirtoje kasos angoje. Pirkėjas teigė, kad suma yra mažesnė, nei jis įmetė. Patikrinus savitarnos kasos sistemą nebuvo nustatyta, kad įmesti kitokie pinigai, nei grąžino juos savitarnos kasa“, – sakė V. Budrienė.
Anot jos, savitarnos kasoje akcijos taikomos lygiai tokios pačios kaip ir kitur, labai svarbu, kad klientas perbrauktų teisingai lojalumo kortelę. Savitarnos kasos, anot V. Budrienės, yra populiarios ir jų populiarumas sparčiai auga. Jau apie 60 proc. klientų IKI parduotuvėse atsiskaito būtent savitarnos kasose.


Nuolaida – tik įprastoje kasoje?
„Bangos“ žurnalistė atliko tyrimą ir pabandė IKI savitarnos kasose įsigyti šokoladinį pudingą su 50 proc. nuolaida, pastarąją žymėjo ant prekės užklijuotas lipdukas. Tačiau priėjus prie savitarnos kasų ir pasiteiravus čia budėjusios pardavėjos, ar bus savitarnoje nuskaičiuota nuolaida, ji pasakė, kad nebus, ir pasiūlė eiti prie įprastos kasos, paaiškino, kad tokia tvarka, ir parodė taisykles. Jos pakabintos prie savitarnos kasų. Viename iš punktų rašoma: „Prekėms, pažymėtoms „25 proc. pigiau“ ar „50 proc. pigiau“ lipdukais, ir nukainotoms prekėms papildomos nuolaidos suteikiamos tik įprastinėse, ne savitarnos, kasose. Pati pardavėja pripažino, kad pirkėjams tai nėra patogu, užsiminė, jog sistemą ketinama tobulinti. Pačiai žurnalistei teko pamatyti vieną pirkėją, kuris savitarnoje ruošėsi pirkti nukainotą prekę, tačiau pamatęs, kad čia nuolaida netaikoma, tiesiog prekės atsisakė. Mat įprasta kasa dirbo tik viena, o eilė gana ilga.
Piktinasi pirkėjai ir dėl to, kad IKI atsiskaitymas už prekes taromatų čekiais vykdomas tik įprastinėse, ne savitarnos, kasose.


Agnė ADOMAITĖ

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių