BENDROVĖS „KLAIPĖDOS VANDUO“ KLIENTAI PRAŠYMUS GALI PATEIKTI NEIŠKĖLĘ KOJOS IŠ NAMŲ

Bendrovė  „Klaipėdos vanduo“ siekdama gerinti klientų aptarnavimą plečia savitarnos funkcionalumą. Nuo šiol visi klientai, besinaudojantys savitarnos paslaugomis, prašymus pateikti gali neiškėlę kojos iš namų.

Prašymus dėl skaitiklių plombų nuėmimo/uždėjimo, kontrolieriaus išsikvietimui, dėl pastovaus rodmenų kiekio nustatymo, dėl vandens uždarymo dėl avarijos ar atliekamų darbų gali pateikti prisijungus prie savitarnos portalo.

„Nuo šiol klientai, turintys daugiau nei vieną nuosavybes teise įregistruotą turtą, visas sąskaitas gali matyti vienoje savitarnos paskyroje, o sąskaitas apmokėti vieno mygtuko pagalba. Tam tereikia pateikti prašymą per savitarnos portalą, prisijungus prie savo paskyros. Siekiame taupyti klientų laiką ir prašymų pateikimą palengvinti skaitmenizuodami procesus. Taip pat atnaujintoje savitarnoje klientams yra pateikiami paskutinių 2 metų suvartoto vandens duomenys, taip gyventojai gali stebėti kiekvieno mėnesio suvartojimą, – sako Klientų aptarnavimo departamento direktorė Dovilė Kozlovienė.

Norint pateikti prašymą bendrovės „Klaipėdos vanduo“ klientams tereikia prisijungti prie savo savitarnos paskyros, pasirinkti meniu punktą „Paslaugų užsakymas“, išsirinkti dominančią paslaugą ir užpildžius reikalingus duomenis, prašymą pateikti. 

„Nuolat siekiame atliepti klientų lūkesčius, gerinti aptarnavimo kokybę diegiant bei modernizuojant klientų aptarnavimo platformas. Praėjusiais metais, išgirdę klientų prašymus, sudarėme galimybę nebenurodyti skaitiklių duomenų kiekvieną mėnesį, o sąskaitas gyventojai gali apmokėti pasirinkdami elektroninės sąskaitos, kitaip tariant tiesioginio debeto, paslaugą banke. Kartą deklaravę ir mums perdavę suvartojamo vandens vidutinius kiekius, klientai nebeturi sukti galvos dėl neapmokėtos sąskaitos, – sako bendrovės „Klaipėdos vanduo“ generalinis direktorius Benitas Jonikas. 

Bendrovė „Klaipėdos vanduo“ dar šiemet visiems gyventojams pasiūlys naujovę – prie savitarnos portalo bus galima prisijungti, naudojant „Google“, „Facebook“ paskyras bei prašymus, tokius kaip buitinių nuotekų/vandens tinklų nutiesimui, geodezinių nuotraukų atlikimui ar norint tapti klientu, pateikti galės ne tik bendrovės klientai, bet ir tie, kurie ketina naudotis centralizuoto vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugomis.

Pranešimas spaudai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių