Prisijungimas prie centralizuotų tinklų tampa paprastesnis ‒ visos paslaugos iš vienų rankų

Bendrovė „Klaipėdos vanduo“ gerindama klientų aptarnavimą, norintiems prisijungti prie centralizuotų tinklų, paslaugas teiks iš vienų rankų. Norintiems tapti „Klaipėdos vandenų“ klientais sąlygų išdavimas, projektų derinimas, prisijungimas prie tinklų ir sutarčių sudarymas vyks tik per klientų aptarnavimo centro specialistus. Taip siekiama kokybiškesnių, greitesnių ir tik iš vienų rankų paslaugų klientams.

„Iki šiol klientai norėdami prisijungti prie centralizuotų tinklų turėdavo kreiptis pagalbos ir informacijos pas skirtingus specialistus, taip pasitaikydavo nesusikalbėjimo atvejų, o klientai turėdavo kreiptis į ne vieną specialistą. Suprasdami, kad tai nepatogu ir kelia keblumų norintiems prisijungti prie tinklų, efektyvinome procesus ir nuo šiol prisijungimas prie tinklų vyks tik bendraujant su vienu mūsų įmonės specialistu, kuris klientui padės nuo prašymo pridavimo iki prisijungimo pabaigos bei sutarties pasirašymo“, – sako bendrovės „Klaipėdos vanduo“ generalinis direktorius Benitas Jonikas.

Iš vienų rankų bus teikiamos ir mokamos paslaugos, tokios kaip tinklų patikrinimas TV diagnostika ar tinklų plovimas privačiame tinkle. Dėl šių paslaugų suteikimo taip pat privaloma kreiptis tik į klientų aptarnavimo specialistus.

„Manome, kad patvirtinus naujų klientų prisijungimo tvarką, gyventojams bus kur kas paprasčiau tapti „Klaipėdos vandenų“ klientams, o mes kaip įmonė galėsime labiau kontroliuoti, ar procesas vyksta sklandžiai – įdiegta vieninga prašymų registracija, visi su objektu susiję dokumentai saugomi vienoje programoje, lengvai ir greitai galime patikrinti proceso eigą, taip pat lengvesnė objektų kontrolė dėl savavališkų prisijungimų vykstant derinimo procesui“, – tvirtina „Klaipėdos vanduo“ generalinis direktorius Benitas Jonikas.

Ką privalu žinoti klientams:

  • Visais tinkle prijungimo klausimais kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių, el. paštu: naujasklientas@vanduo.lt arba klientų aptarnavimo centrus Laugalių g. 2B, Gargžduose ar Ryšininkų g.11, Klaipėda. Informuojame, kad šiuo metu klientų aptarnavimo centre klientai aptarnaujami nuotoliniu būdu.
  • Ar Jūsų pateiktas prašymas tinkamai užpildytas patikrins klientų aptarnavimo skyriaus specialistas. Jei nebus pateikti visi dokumentai, su Jumis susisieks klientų aptarnavimo specialistas, kuris kuruos Jūsų objekto prijungimą prie centralizuotų tinklų.
  • Gavę prisijungimo sąlygas, susiderinę projektą ir nutiesę tinklą iki namo įvado, būtina atlikti naujų tinklų TV diagnostiką ir tinklų plovimą. Šie darbai privalomi norint užtikrinti kokybiškų paslaugų teikimą.
  • Atlikus aukščiau išvardintus žingsnius, privalu pateikti prašymą tinklų pridavimui. Jei nėra nustatoma pažeidimų, „Klaipėdos vanduo“ patikrina VAM ( išversk kas tai??) ir įrengia vandens apskaitos prietaisus.
  • Galiausiai pasirašoma paslaugų teikimo sutartis su bendrove „Klaipėdos vanduo“.

„Klaipėdos vanduo“ informacija

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių