Turizmo klausimai sprendžiami ir regioniniu mastu

Šią savaitę vyko Klaipėdos regiono turizmo tarybos posėdis. Apie tai, kokie klausimai buvo svarstyti, kalbamės su Klaipėdos rajono savivaldybės mero pavaduotoja, Savivaldybės turizmo tarybos pirmininke ir Klaipėdos regiono turizmo tarybos nare Rūta Cirtautaite.

Kokius klausimus apskritai sprendžia Klaipėdos regiono turizmo taryba?

Pagrindinis Klaipėdos regiono turizmo tarybos tikslas yra siekti padidinti Klaipėdos regiono turistų skaičių, formuojant vientiso turistinio regiono įvaizdį keliant konkurencingumą šalies ir tarptautiniu mastu. Ši Taryba koordinuoja bendras regiono savivaldybių veiklas turizmo srityje, kuria regiono turizmo rinkodaros strategiją, bendradarbiaudama su turizmo verslo bei mokslo institucijų atstovais.

Regiono turizmo taryboje visada tariamės dėl dalyvavimo turizmo parodose, pristatant savivaldybes bendruose stenduose, diskutuojame dėl naujų galimybių įvairiais būdais parodyti tai, kuo domisi vietiniai ir turistai iš kitų kraštų. Kartu su regiono savivaldybėmis vykdome bendrus rinkodaros projektus, didiname regiono žinomumą, pasiekiamumą, kuriame bendrus maršrutus turistams. Klaipėdos regiono savivaldybėms labai svarbu visur prisistatyti visoms kartu, kad visos ir kiekviena būtų pastebėtos. Iš svetur atvykę žmonės nori aplankyti ne tik vieną savivaldybę, − jie į mus žiūri kaip į regioną, kurį lankys, ir domisi, kokias paslaugas teikiame, ką naujo, įdomaus ir nematyto galime pasiūlyti turistams.

Kokie klausimai svarstyti praėjusiame posėdyje, kuris vyko liepos 9 dieną?

Posėdžių darbotvarkė išties įvairi: nuo klausimų apie skrydžius iš Palangos oro uosto iki bendrų rinkodaros priemonių. Šiuo metu mūsų regionui aktuali naujų skrydžių iš Palangos oro uosto plėtra, ypač į Vokietiją. Kad galėtume pritraukti kompanijas, kurios vykdytų skrydžius iš Palangos oro uosto į Vokietiją, prisidedame prie naujų skrydžių reklamos finansavimo, kad skrydžiai taptų populiarūs. Klaipėdos rajono savivaldybės gyventojams galimybė pasiekti didžiuosius Europos miestus iš šalia esančio oro uosto yra labai svarbi, tai apskritai svarbu visam regionui. Skrydžių į Vokietiją reklamos finansavimui iš viso reikės 600 tūkst. eurų per 3 metus iš visų regiono savivaldybių. Mes, Klaipėdos rajono savivaldybė, tam skirsime 105 tūkst. eurų per 3 metus.

Regiono turizmo taryboje taip pat priimame sprendimus ir dėl bendrų rinkodaros priemonių planų. Pavyzdžiui, praėjusiame posėdyje svarstėme, kokiose tarptautinėse parodose prisistatys turizmo informacijos centrai. Pastaruoju metu tarptautinėse parodose yra pristatomas visas regionas, o ne atskirų savivaldybių turizmo ištekliai, nes turistai atvyksta į regioną ilgesniam laikui, aplanko įvairias vietas ir neapsiriboja vienos savivaldybės ar miesto teritorija. Tik taip galime būti pastebėti didelėse tarptautinėse turizmo parodose. 2018–2019 metais regiono turizmo išteklius pristatysime užsienio turistams Latvijoje, Estijoje, Baltarusijoje, Vokietijoje, Olandijoje, Lenkijoje ir, žinoma, Lietuvos turistams – Vilniuje. Leidžiame ir bendrus regioną pristatančius leidinius keturiomis kalbomis: lietuvių, anglų, vokiečių, rusų. Kaip regionas prisistatome ir verslo misijoje Lietuvos ambasadose kitose šalyse. Į verslo misijas susirenka žurnalistai, kelionių organizatoriai, kuriems pristatome turizmo naujienas mūsų regione, siūlome naujus paslaugų paketus ir pan. Į tokias misijas kviečiame vykti ir verslininkus, kurie ten turi puikią progą užmegzti kontaktus, reikalingus verslo plėtrai.

Diskutuota ir apie projekto „Pažink Vakarų krantą“ įgyvendinimo metu sukurtų produktų tolimesnį palaikymą ir išlaikymą projektui pasibaigus. Įgyvendinant regioninį projektą sukurti 3 produktai: internetinė svetainė. www.vakarukrantas.lt, edukacinis-pramoginis žaidimas bei mobilioji aplikacija. Šiuo metu šie produktai dar yra bandomi. Manau, kad jie tikrai padės pažinti ir atrasti mūsų regiono išskirtines lankytinas vietas, turizmo išteklius.

Taip pat planuojame ir Turizmo forumą 2018 m., kuris vyksta kas 2 metus Klaipėdoje. Į turizmo forumą susirenka regiono turizmo specialistai, kuriems pristatomos turizmo aktualijos, rinkodaros naujienos, dalijamasi gerąja patirtimi, sėkmės istorijomis, vyksta diskusijos. Planuojame, kad šis forumas turėtų vykti šių metų rudenį.

Iš tiesų Klaipėdos regiono turizmo taryboje sprendžiame klausimus, kurie turi įtakos turizmo plėtrai, jo krypčiai visame regione. Bendradarbiaudami mes, kaip regionas, esame stiprūs, matomi ir galime sėkmingai vystyti turizmą visose savivaldybėse, pritraukti turistus.

Kalbėjosi Ernesta STRAKŠYTĖ

Klaipėdos rajono savivaldybės administracijos Ryšių su visuomene skyriaus vyriausioji specialistė

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių