• 18 rugpjūčio, 2022
|

3 patarimai, padėsiantys smulkiajam verslui sutaupyti laiko tvarkant sąskaitas

Prieš planuojant įkurti savo įmonę, dažnam verslininkui kyla klausimas, kaip teisingai tvarkyti ir prižiūrėti sąskaitas faktūras. Juk vis dėl to šis procesas reikalauja ypatingo atidumo bei atima nemažai laiko, kurį kiekvienas norime sutaupyti. Šiame straipsnyje pateikiami 3 patarimai, padėsiantys smulkiajam verslui tvarkyti sąskaitas.

Atsisakykite popierinių sąskaitų

Šiandien e. sąskaitų tvarkymas įgyja vis didesnį populiarumą, tačiau atsiranda ir tokių, kurios vis dar renkasi popierinį sąskaitų tvarkymo būdą. Verta paminėti, jog toks pasirinkimas užima daug daugiau laiko bei vietos jūsų ofise. Taip pat vedant informaciją į apskaitos sistemą rankiniu būdu yra didesnė klaidų tikimybė, o tai gali sukelti nemažai problemų. Dėl šių priežasčių, naujai besikuriančios įmonės dažniau renkasi skaitmenines platformas, kurios gali padėti paspartinti ir sukurti efektyvų darbo procesą. Sąskaitų faktūrų tvarkymo sistemos įmonėms leidžia siųsti, gauti ir archyvuoti finansinius dokumentus. Kai kurios iš jų taip pat palaiko mobiliojo telefono integraciją, taip pati atpažįsta pagrindinius sąskaitos laukus ir suskaitmenina visą pateiktą informaciją. Naudodami skaitmenizuotą e. sąskaitų valdymo platformą, jūs galėsite ne tik tvarkyti, bet ir apmokėti visas reikiamas sąskaitas.

Paspartinkite sąskaitų apmokėjimo procesus

Kartais pasitaiko situacijų, kai sąskaitos atkeliauja paskutinę minutę ir duomenis tenka skubiai vesti  į sistemą. Naudojant e. sąskaitų tvarkymo platformą, ne tik visą informaciją apie apmokėjimus gausite realiu laiku – tai reiškia, kad galėsite stebėti apmokėtas sąskaitas bei sąskaitas, kurių mokėjimo terminas artėja, bet kuriuo paros metu, tačiau galėsite atlikti  mokėjimus pačioje platformoje. Skaitmenizuotoje sąskaitų faktūrų valdymo platformoje galėsite ne tik rinkti ir laikyti visą informaciją vienoje vietoje, bet ir išvengsite pasimetusių sąskaitų, kurių paieška gali atimti daug laiko.

Sąskaitų šablonai – puikus būdas efektyvinti sąskaitų išrašymo procesus

Sąskaitų išrašinėjimas kelią didelį galvos skausmą tiek ką tik verslą sukūrusiems asmenims, tiek ilgalaikiams verslininkams. Nors šia tema internete gausu informacijos, ne visur ji yra teisinga ir tinkamai pateikta. E. sąskaitų tvarkymo platformos privalumas – sąskaitų šablonai, kurie yra parengti laikantys visų sąskaitų išrašinėjimo reikalavimų. Naudojantis platformoje esančiais šablonais, jūs galėsite greitai paruošti sąskaitas, sekti jų būseną bei archyvuoti.

Užsak.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių