Investicijos atsipirko gerais rezultatais

Bendrovės „Mars Lietuva“ pardavimų apimtys pernai, palyginti su 2018-aisiais, išaugo 2,8 proc. ir sudarė 171,2 mln. eurų. Per 2019 metus gamykloje Gargžduose pagaminta daugiau nei 84 tūkst. tonų maisto gyvūnams augintiniams, o sparčiausiai augo produktų, skirtų prekybai internetu, segmentas – net 48 proc. Pardavimams internetu skirtų „Mars Lietuva“ produktų dalis pernai jau sudarė beveik 7% visos pagamintos produkcijos.

„2019-aisiais prie gerų įmonės rezultatų prisidėjo išaugę pardavimai, palankios žaliavų ir energijos išteklių kainos, taip pat dešimtadaliu didėjusios pajamos iš prekybos įvežtine „Mars, Incorporated“ produkcija Lietuvoje. Pernai ypač pasiteisino 400 tūkst. Eur investicija į naują pakavimo liniją, kurioje į specialias pakuotes pakuojama produkcija, skirta internetinei prekybai. Beveik 50% augimas šioje kategorijoje buvo įspūdingas, tikimės, kad šiemet šis segmentas ir toliau sparčiai plėsis“, – pažymi „Mars Lietuva“ generalinė direktorė Aušra Žemaitienė.

„2019-aisiais prie gerų įmonės rezultatų prisidėjo išaugę pardavimai, palankios žaliavų ir energijos išteklių kainos, taip pat dešimtadaliu didėjusios pajamos iš prekybos įvežtine „Mars, Incorporated“ produkcija Lietuvoje“, – pažymi „Mars Lietuva“ generalinė direktorė Aušra Žemaitienė.Pasak įmonės vadovės, gamykloje Gargžduose gaminamą produkciją įmonė pritaikė pasaulinėse interneto prekybos platformose įprastiems formatams. Įrengus naują pakavimo liniją, „Mars Lietuva“ produkcija, skirta elektroninėms prekyvietėms, pakuojama į didesnes, itin funkcionalias, tvirtesnio kartono pakuotes.

„Šiemet pandemija keičia daugelio verslų lūkesčius ir planus, mes taip pat papildėme darbuotojų saugumo ir motyvacijos tvarkas. O pernai gamyboje pasirinkta nauja papildoma kryptis pasitvirtino kaip teisingas sprendimas. Elektroninės prekybos platformoms 2019 m. supakuodavome 436 tonas produkcijos per 4 savaičių gamybos ciklą. Iš viso nuo 2019-ųjų vidurio, kai įsirengėme naują liniją, interneto rinkoms patiekėme 5564 tonas mūsų gaminamo gyvūnų augintinių maisto“, – sako A. Žemaitienė.

Praėjusiais metais „Mars Lietuva“ investicijos į ilgalaikį materialųjį turtą sudarė 8,8 mln. Eur, daugiausia investuota į gamybinių pajėgumų didinimą – gamybos patalpų plėtrą, gamybos linijų modernizavimą, darbo aplinkos gerinimą.

Aplinkosaugos ir tvarumo projektams 2019-aisiais metais bendrovė skyrė 547 tūkst. Eur. Gyvūnų gerovės ir bendruomeninėms iniciatyvoms 2019-aisiais įmonė skyrė daugiau nei 52 tūkst. Eur paramos.

Atsižvelgdama į Lietuvos darbo rinkos dinamiką, įmonės darbuotojų darbo užmokestį „Mars Lietuva“ 2019 m. vidutiniškai didino apie 10%.

2019-aisiais bendrovė savo produkciją eksportavo į tradicines ES šalių rinkas, taip pat Šveicariją, Norvegiją, Turkiją, Ukrainą, Australiją, Tailandą. Apie trečdalį eksporto sudaro įmonės pardavimai į Jungtinę Karalystę. 2019 m., palyginti su ankstesniais metais, labiausiai išaugo eksporto į Jungtinę Karalystę ir Lenkiją apimtys.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių