Gundančios akcijos taupymo nepriminė

Vos įžengus į prekybos centrus, akyse mirguliuoja ryškūs akcijas skelbiantys užrašai. Tačiau ar visuomet bandymas sutaupyti ir įsigyti prekę pigiau išties pasiteisina? „Bangos“ skaitytoja Vida dalijasi ne pačia mieliausia apsipirkimo „Maximoje“ ir „Norfoje“ patirtimi.

Dvi valandos – trys nesusipratimai

Nesėkminga gargždiškės apsipirkimo kelionė prasidėjo „Norfoje“. Į parduotuvę atviliojusi mėgstamų saldainių akcija mažesnės kainos čekyje toli gražu nepriminė. „Pasiėmiau kelių rūšių saldainių vos po keletą saujų, o susimokėjau kaip už visą kilogramą. Laimei, kad tai pastebėjau nepasitraukusi nuo kasos. Pardavėja ištaisė klaidą. Kas nedirba, tas neklysta. Atsisveikinome, ir ramiai ėjau namo“, – pasakojo Vida. Anot „Norfos“ atstovo spaudai Dariaus Ryliškio, klaidingą kainą galėjo lemti kompiuterinių programų gedimai. Šis nesusipratimas taikant akcijas buvo tik nemalonių skaitytojos apsipirkimo patirčių pradžia. Spalio 25 d. gargždiškei jos asmeninėje „Maximos“ nuolaidų kortelės „Ačiū“ paskyroje buvo pateiktos akcijos sūriui, riešutams ir sausainiams. Moteris ilgai nedvejojo ir įsigijo akcinių prekių, tačiau namuose į rankas paėmusi čekį pasijautė apgauta. Mat sūriui nuolaida buvo pritaikyta, o riešutams – ne. „Pati kalta, kad iš karto nepažiūrėjau. Grįžau į parduotuvę nusipirkti ir sausainių. Specialiai pasiėmiau ir riešutų. Nuolaida ir vėl nebuvo pritaikyta. Tad per dvi valandas dviejuose prekybos centruose tris kartus buvau apsukta aplink pirštą“, – patirtimi dalijosi skaitytoja. Pasak jos, apie nepritaikytas nuolaidas prabilus kasininkei, ši tikino, jog suaktyvinti pasiūlymai galėjo būti „atšokę“ ir pirkėjai reikėtų kreiptis į atstovus Vilniuje. Taip Vida ir padarė. Jos skundą buvo pažadėta išnagrinėti per 10 darbo dienų. Lygiai ta pati situacija moteriai pasitaikė ir kitą dieną. „Būtų juokinga, jei nebūtų graudu. Puikiai suprantu, kad „Ačiū“ kortelės – tik žaidimas, o mes savo noru į jį įsijungiame. Tačiau žaisti derėtų sąžiningai. O ką daryti senyvo amžiaus žmonėms, kurie galimai į parduotuvę ieškodami pigesnių prekių pėdina ne vieną kilometrą. Juk ne visi tikrina kvitus. Po to žmonės ir gūžčioja pečiais, kodėl perkant atrodytų mažesnėmis kainomis mėnesio pabaigoje pinigėlių duonai visgi stinga“, – dėstė nusivylusi pirkėja ir ragino būti budrius.

Atsiprašė ir pervedė kompensaciją

„Bangai“ susisiekus su „Maximos“ atstovais, šie pripažino, kad nuolaidos pirkėjai pritaikytos nebuvo ir atsiprašė dėl patirtų nepatogumų. Pasirodo, kad nesusipratimas įvyko dėl techninio „Ačiū“ paskyros gedimo. Mat spalio 24–26 dienomis buvo sutrikęs kai kurių asmeninių nuolaidų veikimas. „Spalio 26 d. visi techniniai nesklandumai jau buvo išspręsti, ir sistema veikė, tačiau anksčiau išsirinkti asmeniniai pasiūlymai, deja, buvo nebeaktyvūs, ir juos savo „Ačiū“ paskyroje pirkėja turėjo aktyvuoti iš naujo. Apie tai neperspėjome ir dėl to atsiprašome. Sakydama, jog nuolaidos „atšoko“, mūsų darbuotoja mėgino situaciją paaiškinti, deja, greičiausiai to padaryti jai nepavyko“, – komentavo „Maxima“ Korporacinių reikalų departamento direktorius Rosvaldas Gorbačiovas ir pridūrė, kad į pirkėjų skundus stengiasi reaguoti kiek įmanoma operatyviau. „Mums itin svarbus grįžtamasis ryšys, tai leidžia mums tobulėti ir gerinti savo paslaugų kokybę. Todėl pirkėjus labai kviečiame konsultuotis nemokamu telefonu 8 800 20050 (8–22 val.) bei rašyti mums el. paštu maxima@maxima.lt“, – kalbėjo R. Gorbačiovas.

Už nepritaikytas nuolaidas į pirkėjos „Ačiū“ kortelės sąskaitą buvo pervesta už prekę permokėta suma. Kaip kompensaciją prekybos centras pridėjo dar 2 eurus.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių

Skip to content