„Maxima LT“ atsiprašė gargždiškės
Galimybė rinktis parduotuvę ar parduotuvėlę – kasdienė pirkėjo teisė. Nemaloniai sutiktas, nepagarbiai aptarnautas žmogus gali daugiau ten nebeužsukti.
Gargžduose didžiojoje „Maximoje“ kilus konfliktui, „Maxima LT“ komunikacijos vadovė atsiprašė gargždiškės dėl nemalonios situacijos ir patirtų nepatogumų.
Į „Bangos“ redakciją atėjusi gargždiškė Birutė negalėjo nuslėpti jaudulio. „Balandžio 10 d. didžiojoje „Maximoje“ Gargžduose pirkau prekių, atrodo, už 9 eurus. Norėjau atsiskaityti banko kortele, paprašiau išgryninti 100 eurų. Atlikau atsiskaitymo operaciją, o kasininkė ilgokai kažką spaudė. Po to liepė pasiimti banko kortelę, padavė šimtą eurų“, – pasakojo „Bangos“ skaitytoja.
Balandžio 18 d. Birutė vėl čia apsilankė: „Maxima“ – viena iš pagrindinių jos apsipirkimo vietų. „Lūkuriuojant eilėje prie kasos ta pati kasininkė visiems girdint pareiškė, kad aną kartą aš apsivogiau. Sutrikau: kaip galėjau pavogti iš kasos, jeigu atsiskaičiau banko kortele? Kasininkė rėžė, kad mano sąskaitoje pinigų nebuvo, o aš – vagišė. Ir kaip ji galėjo matyti, kas yra mano banko kortelės sąskaitoje?!“ – stebėjosi Birutė.
Ji nuėjo pas apsaugininką, kuris nusiuntė į banką. Birutė grįžo su sąskaitos išrašu. Tądien sąskaitoje buvo keli šimtai eurų, bet nė euro nenuskaičiuota. „Parduotuvės vadovas man pasakė, kad tai naujokės kasininkės klaida. Atsiprašė ir paprašė grąžinti 100 eurų. Padėjau pinigus ir verkdama išėjau. Kodėl neišsiaiškinusi kasininkė mane apšmeižė visiems girdint? Noriu, kad mano istoriją sužinotų žmonės“, – kalbėjo „Bangos“ skaitytoja. Ji prisipažino labai nusivylusi aptarnavimu šiame prekybos centre ir abejojo, ar čia besilankys.
KOMENTARAS
- „Maxima LT“ komunikacijos vadovė Renata Dantė:
– Pirkėjai už prekes atsiskaitant banko kortele, kasos darbuotoja nesuprato, jog vykstant transakcijai su banku įvyko techninė klaida ir mokėjimas – 107,95 Eur nebuvo įskaitytas. Vadinasi, pinigai nuo pirkėjos sąskaitos nebuvo nuskaičiuoti. Tai kasos darbuotoja suprato tik pirkėjai išėjus iš parduotuvės. Po kelių dienų šiai pirkėjai vėl užsukus į parduotuvę ir atsistojus į tą pačią eilę prie kasos, darbuotoja paprašė ją minėtą trūkumą grąžinti. Po pokalbio pirkėja grįžo su banko išrašu, kuriame buvo nurodyta, jog tą dieną iš pirkėjos sąskaitos iš tiesų pinigai nebuvo nuskaityti, nors sąskaitos likutis buvo pakankamas. Pirkėja pinigus grąžino, o vyriausioji kasininkė dėl susiklosčiusios situacijos atsiprašė.
Su darbuotojais aptarėme situaciją, todėl tikimės, kad tokie nesusipratimai nepasikartos. Nuoširdžiai atsiprašau pirkėjos dėl susiklosčiusios nemalonios situacijos ir patirtų nepatogumų.