Vartotojas renkasi: pigiau ar brangiau

Asociatyvi nuotr.

Turėjome prieš Naujuosius metus pranešimą ne tik apie kylančias kainas, bet ir apie labai didelius skirtumus tarp jų. Ten buvo pateiktas tink­lo privataus ženklo ir „Dvaro“ produkto kaininis palyginimas. Didelis skirtumas, siekiantis kelis kartus. Po pranešimu atsiskaitė lietuviško „elito“ atstovai, neva negalima taip lyginti. Bet pas mus demokratija, tai ką norim, tą ir lyginam, bet, kad tai neliktų tik kainų lygyje, galima pasižiūrėti detaliau – į sudėtį, skonio savybes. Ir pradėsim nuo kainų.


„Lidl“ „Pilos“ 8 % 250 g varškė kainuoja 0,99 Eur. „Dvaro“ 9 % 250 g varškė kainuoja nuo 3,19 Eur iki 3,39 Eur. „Lidl“ tinklo prekės ženklas yra 222 %–242 % pigiau. Nieko sau skirtumėlis? Na, bet žiūrime sudėtis – gal ten yra kažkokių kainą mažinančių priedų. Be abejo, riebalų kiekis skirtingas, todėl „Pilos“ ir energinė vertė 10 kcal mažesnė.
Kiti parametrai vienodi ar artimi. Labiausiai patiko „Dvaro“ varškės pakelio akcentas „Daug baltymų“ – 16 g. Toks pat kaip ir „Lidl“ „Pilos“. Plėšiam įpakavimus. Abi pakuotės panašios, su pakartotinio uždarymo (užklijavimo) galimybe. Perteklinės drėgmės abiejose po kelis lašelius – visiškai vienodai. Spalva beveik nesiskiria – gal „Dvaro“ kiek tamsesnė. „Pilos“ kvapas malonus, pieniškas, „Dvaro“ kvapas – malonus pieniškas, jaučiama lengva rūgštelė. Ragaujam. „Pilos“ skonis malonus, pieniškas, varškės grūdeliai minkšti, „Dvaro“ skonis malonus, pieniškas, grūdeliai kiek standesni. Nors „Pilos“ varškė yra mažiau riebi, bet valgymo metu dėl minkštesnių grūdelio riebumas atrodo didesnis.
„Lidl“ prekybos tinklo prekės ženklo „Pilos“ 8 % riebumo varškė tikrai gera ir tikrai stipriai kokybiškai nesiskiria nuo „Dvaro“ varškės. Bet kainos skirtumas įspūdingas – 2,20 Eur, daugiau kaip 200 %. Jeigu Jūsų šeima suvartoja bent pusę kilogramo tokio tipo varškės per savaitę, tai biudžeto netekimas per metus bus ~ 229 Eur, jei bus perkama „Dvaro“ varškė. Tai tikrai daug, kaip baziniam produktui. Nors, kaip teigia „elitiniai“ interneto komentatoriai, gal mūsų skonio receptoriai „permirkę etanolyje“, o elitas jaučia rožių poskonius. Bet kokiu atveju renkasi vartotojas, o mes jam padėsim. Išsami informacija apie visą atliktą kainų tyrimą ir kainų tyrimo metodologiją pateikiama https://pricer.lt/posts/511-epizodas-32-pricerlt-prekiu-palyginimas-pilos-pries-dvaro-varske-ar-nusipelneme-moketi-daugiau


Petras ČEPKAUSKAS
Pricer.lt maisto krypties vadovas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių