Elektroninė erdvė – ne išganymas

Beveik kiekvieną dieną turime reikalų su bankais. Nesu atsilikėlė, bet man gaila, kad bankai traukiasi tik į elektroninę erdvę.

Anądien norėjau pasiteirauti dėl terminuoto indėlio, turėjau įvairių klausimų ir dėl norimos paimti paskolos. Tačiau atėjusi iki „Luminor“ banko labai nusivyliau aptikusi, jog jokie darbuotojai jame nebedirba. Šeštadienį „Bangoje“ perskaičiau, kad gyventojai raginami naudotis internetine erdve, o į klausimus gali gauti atsakymus trumpuoju telefonu. Suprantu, kad šiuolaikinis pasaulis yra labai greitas, kad visur, o ir tarp bankų yra konkurencija. Tačiau vien internetinės erdvės privalumai neatstoja konsultacijų akis į akį.

Žinau, galite sakyti, nuvažiuokite į Klaipėdą. Ar visi turi galimybių? O ar visi garbaus amžiaus žmonės „sėdi“ internete?

Manau, kad toks pasiūlymas yra apsunkinantis klientus. Išrinktasis prezidentas pats dirbo banke. Gal ir jis galėtų pagalvoti, kaip reiktų bankines paslaugas grąžinti į nedidelius miestus, nes dabar viskas koncentruojasi tik didmiesčiuose.

Aldona DAMBRAUSKIENĖ

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių